Konkursy i loterie

Wakacyjna loteria Da Grasso x Pepsi x Travel Planet

Poniedziałek, 21 lipca 2025
Od początku lipca trwa wakacyjna loteria, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody – vouchery na wymarzone wakacje, nagrody rzeczowe i zaproszenia na pizzę do Da Grasso. Loteria zakończy się 31 sierpnia.
Zasady udziału w zabawie są bardzo proste. Aby wziąć udział w loterii wystarczy:
  1. Zamówić dowolną dużą pizzę w zestawie z napojem Pepsi w Da Grasso (stacjonarnie lub przez stronę internetową).
  2. Zachować i zarejestrować paragon na www.loteriazdagrasso.pl.
Loteria jest podzielona na 9 etapów. Raz w tygodniu (w każdy wtorek lipca i sierpnia) losowane będą następujące nagrody:
  • 1 nagroda I stopnia – voucher o wartości 5 000 zł na wakacje w Travelplanet.pl;
  • 2 nagrody II stopnia – Apple iPad;
  • 40 nagród III stopnia – voucher do pizzerii Da Grasso o wartości 100 zł każdy do wykorzystania na stronie www.dagrasso.pl.
Wakacyjna loteria od kilku lat jest stałym elementem naszych działań marketingowych. Tegoroczna edycja jest efektem bardzo udanej współpracy z Pepsi i Travelplanet.pl, a działania te przynoszą nam wiele satysfakcji. Każdego roku obserwujemy również rosnącą liczbę zgłoszeń w loterii, dlatego widzimy, że działania te są dostrzegane i doceniane przez naszych klientów. Akcja trwa do końca sierpnia – zapraszamy do udziału wszystkich miłośników pizzy i wyjątkowych podróży – komentuje Kacper Brzeziński, ekspert ds. strategii cenowych i promocji w Da Grasso.

Warto wspomnieć, że wakacyjna loteria otrzymała również mocne wsparcie marketingowe. Komunikacja nie ogranicza się wyłącznie do poszczególnych restauracji Da Grasso, ale obejmuje ponadto m.in.: billboardy przy autostradach, reklamę na komunikacji miejskiej, kampanię promocyjną w radiu Eska czy działania digital.

Regulamin jest dostępny pod adresem – https://loteriazdagrasso.pl/pdf/regulamin.pdf

Loteria.jpg




Źródło: Da Grasso
Fot: mat. prasowe


tagi: loteria , Da Grasso , Pepsi , Travel Planet , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,