Z rynku FMCG

Nowa odsłona Tchibo w Koszalinie

Poniedziałek, 21 lipca 2025
Tchibo wzmacnia swoją długoletnią obecność w Galerii Emka w Koszalinie. Przestrzeń marki została zmodernizowana i poszerzona o wyprowadzoną na zewnątrz sklepu wyspę kawiarnianą. Tam, już od 18 lipca, klienci będą mogli nie tylko napić się ulubionej kawy, ale także skosztować słodkich i słonych przekąsek. Otwarciu towarzyszy atrakcyjna akcja promocyjna.
Sklep Tchibo w Koszalinie działa nieprzerwanie od 2010 roku. Teraz firma poszerza zajmowaną powierzchnię, tworząc odrębną przestrzeń kawiarnianą i tym samym dokonując całkowitej reorganizacji układu funkcjonalnego. Zaprojektowane zostały dwie uzupełniające się strefy: zakupowa i kawiarniana. Sklep o powierzchni 113,86 m kw. (którego lokalizacja się nie zmieniła) w całości dedykowany jest kawie, akcesoriom, ekspresom, a także artykułom odzieżowym, dekoracyjnym i akcesoriom wyposażenia domu, które pojawiają się jako cotygodniowe kolekcje. Z kolei sąsiadująca z nim wyspa kawiarniana – o powierzchni 25,55 m kw. – oferuje 15 komfortowych miejsc do siedzenia w przytulnym otoczeniu.

– Te zmiany to nie tylko kolejny krok w stronę realizacji naszej kawocentrycznej strategii oraz umacniania pozycji Tchibo jako synonimu doskonałej kawy i doświadczeń z nią związanych. To także nasza odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy sygnalizowali, że potrzebują miejsca, gdzie mogą się zrelaksować przy filiżance ulubionej „małej czarnej”. Wcześniej wdrożyliśmy takie rozwiązanie w naszym sklepie w CH Batory w Gdyni, wierzymy, że sprawdzi się również w Galerii Emka w Koszalinie – mówi Paweł Sitarski, dyrektor sklepów w Tchibo Warszawa.

Pełnia smaku i relaksu

Nowa wyspa kawiarniana to miejsce, gdzie aromat kawy spotyka się z różnorodnością smaków. W menu dostępna jest klasyczna kawa Tchibo, tj. Americano czy Latte, nie brakuje też opcji sezonowych, tj. Frappe Słony Karmel i Poziomkowe oraz Espresso Orange Spritz. Klienci mogą również spróbować lemoniady, napojów na bazie matchy, smacznych kanapek – również w wersji wegetariańskiej, a także wyjątkowych ciast. Połączenie starannie dobranych produktów z kameralną atmosferą wyspy sprawia, że każdy znajdzie tu coś dla siebie – niezależnie od pory dnia i okazji.

Oferta sklepu Tchibo w Koszalinie pozostaje bogata i różnorodna. W lokalu klienci znajdą szeroki wybór kaw ziarnistych i mielonych, akcesoriów do ich parzenia oraz ekspresów. Na miejscu dostępni są także doświadczeni doradcy, którzy pomagają dobrać odpowiednie rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb. Tchibo nie zapomina również o entuzjastach oferty non-food – od odzieży, przez artykuły do domu, aż po kolekcje sezonowe. Pełny asortyment dostępny jest także online, na stronie www.tchibo.pl.

Wyjątkowe promocje

Z okazji ponownego otwarcia Tchibo zaplanowało dużą akcję promocyjną: przez dwa dni klasyczna kawa będzie dostępna w specjalnej cenie 5 zł. Dodatkowo, klienci otrzymają kupony promocyjne na wybrane produkty z oferty coffee baru – zarówno napoje, tj. lemoniada czy matcha, jak i przekąski.



Źródło: 24/7Communication
Fot: mat. prasowe



tagi: Tchibo , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,