Nowa „twarz” social mediów North Coast będzie współtworzyć profile marki, prezentując przepisy, kulinarne inspiracje, materiały wideo i lifestyle’owe formaty promujące śródziemnomorski styl życia. To wyjątkowa szansa dla osób, które marzą o karierze twórcy kulinarnego i chcą profesjonalnie rozwijać swoją obecność w internecie.
„Chcemy nieco odświeżyć nasze podejście do obecności w social mediach, które stają się jednym z kluczowych filarów naszego nowego planu na marketing marki. Poszukujemy osoby, która pomoże nam tworzyć szczere, angażujące treści i wspólnie z nami będzie budować społeczność wokół marki North Coast – mówi Maciej Strózyk, Prezes Zarządu North Coast S.A. My zaś ze swojej strony damy wsparcie, wiedzę i przestrzeń do rozwoju. Wspólnie zadbamy o zwiększanie zasięgów, wzmacnianie rozpoznawalności oraz budowanie silnej marki osobistej – dodaje.
North Coast, jako czołowy edukator w branży gastronomicznej, zapewni wybranemu twórcy:
- współpracę w oparciu o roczny kontrakt,
- dostęp do profesjonalnych szkoleń i know-how,
- wsparcie zespołu marketingowego,
- możliwość pracy na autentycznych produktach kuchni śródziemnomorskiej,
- aktywną rolę w budowaniu nowej jakości komunikacji marki.
Kto może wziąć udział?Każdy, kto pasjonuje się gotowaniem, zna siłę social mediów i chce wejść na nowy poziom swojej kulinarnej kariery niezależnie od doświadczenia!
Zgłoszenia przyjmowane są do 31 lipca 2025 r. Regulamin dostępny na stronie
North Coast S.A. Źródło: NORTH COAST
Fot: mat. prasowe