Konkursy i loterie

North Coast szuka „Twarzy” swoich social mediów

Poniedziałek, 21 lipca 2025
North Coast S.A., wiodący importer i dystrybutor produktów kuchni śródziemnomorskiej w Polsce, ogłasza start ogólnopolskiego konkursu, którego celem jest wyłonienie nowej Twarzy social mediów marki. Zwycięzca podejmie bliską współpracę z firmą, wspólnie tworząc autentyczne, angażujące treści i budując zasięgi w mediach społecznościowych.
Nowa „twarz” social mediów North Coast będzie współtworzyć profile marki, prezentując przepisy, kulinarne inspiracje, materiały wideo i lifestyle’owe formaty promujące śródziemnomorski styl życia. To wyjątkowa szansa dla osób, które marzą o karierze twórcy kulinarnego i chcą profesjonalnie rozwijać swoją obecność w internecie.

„Chcemy nieco odświeżyć nasze podejście do obecności w social mediach, które stają się jednym z kluczowych filarów naszego nowego planu na marketing marki. Poszukujemy osoby, która pomoże nam tworzyć szczere, angażujące treści i wspólnie z nami będzie budować społeczność wokół marki North Coast – mówi Maciej Strózyk, Prezes Zarządu North Coast S.A. My zaś ze swojej strony damy wsparcie, wiedzę i przestrzeń do rozwoju. Wspólnie zadbamy o zwiększanie zasięgów, wzmacnianie rozpoznawalności oraz budowanie silnej marki osobistej – dodaje.

North Coast, jako czołowy edukator w branży gastronomicznej, zapewni wybranemu twórcy:
  • współpracę w oparciu o roczny kontrakt,
  • dostęp do profesjonalnych szkoleń i know-how,
  • wsparcie zespołu marketingowego,
  • możliwość pracy na autentycznych produktach kuchni śródziemnomorskiej,
  • aktywną rolę w budowaniu nowej jakości komunikacji marki.
Kto może wziąć udział?

Każdy, kto pasjonuje się gotowaniem, zna siłę social mediów i chce wejść na nowy poziom swojej kulinarnej kariery niezależnie od doświadczenia!

Zgłoszenia przyjmowane są do 31 lipca 2025 r. Regulamin dostępny na stronie  North Coast S.A.



Źródło: NORTH COAST
Fot: mat. prasowe



tagi: North Coast , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,