Kampanie i Promocje

„Chce się Ż w Polsce”

Czwartek, 17 lipca 2025 HURT & DETAL Nr 07/233. Lipiec 2025
Tysiące przejechanych kilometrów, dziesiątki godzin zarejestrowanego materiału i mnóstwo urokliwych miejsc – wystartowała wielka, ogólnopolska kampania marki Żywiec, która udowadnia, że w Polsce chce się Ż.
W ramach akcji specjalny kamper z Januszem Chabiorem i Krzysztofem „Jankesem” Jankowskim na pokładzie odwiedza polskie miasteczka, aby sprawdzić, jak smakuje Ż poza dużymi metropoliami. Z tych wizyt powstają materiały wideo nakręcone z żywieckim humorem. Pierwsze odcinki cyklu można już oglądać na kanale marki Żywiec na YouTube. Janusz Chabior i Jankes, czyli gospodarze cyklu „Chce się Ż w Polsce”, w każdym z miast korzystają z popularnych atrakcji, rozmawiają z mieszkańcami i dają im możliwość pochwalenia się tym, co lubią w swojej okolicy. Materiały stanowią także doskonały przewodnik dla turystów – pokazują lokalne perełki i miejsca, w których można „przewietrzyć głowę”.



tagi: Chce się Ż w Polsce , Grupa Żywiec , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,