Z rynku FMCG

Czwarty finał Sokoliki Cup

Środa, 16 lipca 2025 HURT & DETAL Nr 07/233. Lipiec 2025
Edukacja na temat zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży to jeden z kluczowych elementów strategii społecznej odpowiedzialności Sokołowa.
Firma realizuje tę misję między innymi poprzez turniej piłki nożnej dla najmłodszych Sokoliki Cup, którego organizację wspiera od pierwszej edycji. W tegorocznym, czwartym już, finale rozegranym na stadionie Legii Warszawa, wzięły udział 24 drużyny. Młodych pasjonatów i pasjonatki futbolu wspierali ambasadorzy Akademii Sokolika: Łukasz Fabiański, utytułowany piłkarz, oraz Pascal Brodnicki, znany szef kuchni. Sokoliki Cup to turniej piłki nożnej dla dzieci w kategorii U-10, organizowany przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej. Sokołów jest sponsorem wydarzenia od początku jego istnienia, a nazwa turnieju wywodzi się od linii przekąsek mięsnych dla dzieci – Sokoliki. Udział w rozgrywkach jest bezpłatny.



tagi: Sokoliki Cup , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,