Kampanie i Promocje

Monster Munch zbiera ekipę Dobrych Duchów

Środa, 16 lipca 2025
Czasem wystarczy godzina tygodniowo, by ktoś uwierzył, że zasługuje na wszystko, o czym marzy. Dlatego Monster Munch włącza się w ważną społeczną inicjatywę. Marka kontynuuje swoją kampanię wspierającą Akademię Przyszłości, zachęcając do zaangażowania w wolontariat, dzięki któremu dzieci zyskują pewność siebie i wiarę w swoje możliwości.
Czas to najcenniejszy prezent

Według badania SW Research  wykonanego na zlecenie Lorenz, właściciela marki Monster Munch, głównym powodem, dla których poszukujemy przyjaciół, jest… potrzeba rozmowy. Najwięcej respondentów (44%) zadeklarowało, że możliwość „wygadania się” bliskim spoza rodziny, to najcenniejszy element takich relacji. Co trzecia osoba marzy też o kimś, z kim można po prostu spędzać wolny czas. To właśnie te najprostsze interakcje – po prostu bycie ze sobą i rozmawianie – są dla nas najcenniejsze. Nie brakuje jednak też takich, którzy czerpią z przyjaźni jeszcze więcej: 16% respondentów przyznało, że chcą mieć kogoś, kto motywuje ich do działania, a 13% – kogoś, kto ich inspiruje.

Takiego wsparcia jeszcze mocniej potrzebuje młodzież w wieku szkolnym. Szczególnie ci uczniowie, którzy borykają się z brakiem wiary w siebie. Akademia Przyszłości to program społeczny, który pomaga im ją zbudować – dzięki wolontariuszom, którzy ofarują swój czas i wiarę w to, że każdy ma w sobie siłę, by rozwinąć skrzydła.

Monster Munch wspiera Akademię Przyszłości

W tym roku Retrobus Monster Munch wyruszył w Polskę, by znaleźć Dobrych Duchów – kandydatów na wolontariuszy Akademii Przyszłości, którzy gotowi są stać się prawdziwym dopingiem dla podopiecznych programu. Trasa objęła m.in. Warszawę, Kraków, Poznań, Lublin i Olsztyn. Obecni wolontariusze Akademii Przyszłości zaangażowani w akcję pojawiali się na najważniejszych imprezach studenckich, by opowiedzieć młodym ludziom o zasadach programu i zachęcać ich do zostania jego częścią.

Ale uśmiechnięte duszki Monster Munch nie kończą tu swojej misji – przez cały lipiec marka wspiera rekrutację do programu także online, bo wierzy, że każda minuta poświęcona młodemu podopiecznemu ma znaczenie. W kampanię prowadzoną w mediach społecznościowych zaangażowali się Adrianna Krysian-Foremny, Martyna Pysia, Agnieszka Ratajczak, Zoja Skubis i Jan Witczak.

Kim jest Dobry Duch?

Akademia Przyszłości to ogólnopolski program społeczny organizowany przez Stowarzyszenie WIOSNA, odpowiedzialny również za jeden z największych i najskuteczniejszych programów dobroczynnych w Polsce – Szlachetną Paczkę. Wolontariusze Akademii Przyszłości poprzez regularny kontakt z podopiecznymi wspierają budowanie pewności siebie u dzieci, które zmagają się z brakiem wiary w swoje możliwości. Inspirują je, motywują, pomagają rozbudzać marzenia i dążyć do ich realizacji. Podczas cotygodniowych spotkań poświęcają swój czas i uwagę, by stworzyć relację opartą na zaufaniu, rozmowie i wsparciu. Pokazują dzieciom, jak odnaleźć w sobie ogromny potencjał i setki powodów do dumy.

– Wierzymy, że wśród fanów Monster Munch znajdziemy wielu empatycznych i zaangażowanych ludzi, którzy zechcą podarować swój czas i entuzjazm, stając się Dobrymi Duszkami dla swoich podopiecznych. Nasze chrupki poprzez swój oryginalny kształt i smak kojarzą się z szerokim, radosnym uśmiechem, lekkością i pogodą ducha. Chcemy przenosić tę pozytywną energię również na inne obszary, dlatego zachęcamy wszystkich do wzięcia udziału w rekrutacji do Akademii Przyszłości – komentuje Sylwia Liske, Brand Manager marki Monster Munch.

Rekrutacja trwa

Wolontariat w Akademii Przyszłości opiera się na małych krokach – wystarczy godzina w tygodniu, by w czyimś życiu zaszła wielka zmiana. Rekrutacja właśnie trwa, a Monster Munch z dumą ją wspiera. Szczegóły dostępne są na stronie akademiaprzyszlosci.org.pl.



Źródło: Walk
Fot: mat. prasowe



tagi: Monster Munch , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,