Z rynku FMCG

Kolejny rok Kubuś zachęca najmłodszych do sportowej zabawy na trasie Runmageddonu

Środa, 02 lipca 2025
Marka Kubuś od lat pojawia się na eventach Runmageddonu KIDS, czyli wyjątkowych zawodów skierowanych do najmłodszych zawodników w wieku od 4 do 11 lat. Kubuś od niedawna obecny jest również w formule FAMILY, gdzie dzieciaki mogą wystartować razem z rodzicami.
Przeszkody, flagi i bannery sygnowane logo marki pojawiają się na trasie biegu we wszystkich lokalizacjach, a po ukończeniu go, uczestnicy mogą ugasić pragnienie wodą źródlaną Kubuś Waterrr.

W wybranych lokalizacjach: Trójmieście (6-7.09.), Krakowie (20-21.09.) oraz Warszawie (4-5.10.), przed startem odbędzie się specjalna rozgrzewka z misiem Kubusiem. Dla uczestników marka przygotowała upominki w postaci pluszowych maskotek Kubusia. Dodatkowo powstaną wyjątkowe Kubusiowe strefy, w których młodzi zawodnicy będą mogli odpocząć po sportowych zmaganiach. Do dyspozycji dzieci będzie zjeżdżalnia, trampolina, bujaki, leżaki oraz Kubusiowa ramka do robienia pamiątkowych zdjęć.

Zapraszamy do zapisów na stronie organizatora - Najbliższe Runmageddony





Źródło: Maspex
Fot: mat. prasowe




tagi: Kubuś , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,