Advertisement

Kampanie i Promocje

Tiger Energy Drink z nową kampanią: RÓB SWOJE

Czwartek, 26 czerwca 2025
Nowa kampania marki Tiger to mocny przekaz dla wszystkich, którzy codziennie – w swoim tempie i na własnych zasadach – żyją po swojemu.
Tiger mówi wprost: RÓB SWOJE. Marka w spocie pokazuje ludzi, którzy bez względu na miejsce, czas i okoliczności, konsekwentnie „robią swoje”. Wyjątkowym elementem kampanii jest udział Wojtka Sokoła – ikony autentyczności i konsekwencji. Kampania RÓB SWOJE otwiera nowy etap współpracy z artystą – kolejne materiały z jego udziałem pojawią się w sezonie. To kampania bez zadęcia, bez sztucznego lśnienia. Zrobiona po prostu – po swojemu. Bo właśnie o to chodzi. „Nieważne, skąd jesteś. Ważne, że wiesz, dokąd zmierzasz” – mówią twórcy kampanii. Kampania wspierana jest szeroko w digitalu – na kanałach marki, ambasadorów i twórców w serwisach YouTube, Meta i TikTok. Dodatkowo przekaz wzmocni ogólnopolska kampania outdoorowa obejmująca billboardy i citylighty.



tagi: Tiger Energy Drink , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,