Advertisement

Z rynku FMCG

Intensywny czerwiec w Starbucks

Czwartek, 26 czerwca 2025
Czerwiec w Starbucks minął bardzo intensywnie – marka otworzyła aż cztery nowe lokalizacje, w tym dwie w miastach, w których dotychczas nie była jeszcze obecna - są to Kielce i Kalisz. Nowe lokale pojawiły się także w Lublinie i Rzeszowie.
Sieć Starbucks jest obecna w Polsce od 2009 roku. Za jej rozwój w naszym kraju odpowiedzialna jest firma AmRest. Pod koniec czerwca na mapie pojawiły się aż cztery kawiarnie tej legendarnej sieci – w Kaliszu, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie. Dwie z nich, Kalisz i Kielce, to miejscowości, w których wcześniej marka nie była jeszcze obecna.

- Bardzo cieszymy się z nowych otwarć, szczególnie tych w nowych miejscowościach: Kalisz i Kielce trochę czekały na pojawienie się naszych kawiarni, ale oto są – i nie mamy wątpliwości co do zainteresowania, którym będą się cieszyły. Kielce są też pierwszą lokalizacją w województwie świętokrzyskim, więc to dla nas wyjątkowe otwarcie. Rzeszów i Lublin, dotychczas z jedną kawiarnią, będą z kolei mogły rozłożyć ruch w tych lokalizacjach. Z pewnością przełoży się to na większy komfort naszych Gości.
– mówi Vedran Modrić, Regionalny Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska. – W Starbucks chcemy tworzyć przestrzeń, która stanie się dla lokalnych społeczności trzecim miejscem między pracą a domem. Dlatego, aby być blisko naszych Gości i dostarczać im nie tylko kawę najwyższej jakości, ale i wyjątkową atmosferę, w tym roku otworzyliśmy już 8 nowych kawiarni.

W ciągu ostatniego tygodnia Starbucks otworzył cztery nowe kawiarnie w różnych częściach Polski. Każde z nich było wyjątkowym wydarzeniem, które przyciągnęło spore grono sympatyków marki. 17 czerwca odbyło się otwarcie kawiarni w Rzeszów Millenium Hall, która od razu zyskała dużą popularność wśród miłośników kawy. Tydzień później, 24 czerwca, świętowano już otwarcie pierwszej kawiarni Starbucks w Kaliszu, w Galerii Amber, a 2 dni później pojawiły się aż 2 kolejne lokalizacje: w Lublinie, w centrum handlowym Felicity oraz w Kielcach, gdzie marka pojawiła się po raz pierwszy, w Galerii Korona Kielce. Tym samym Starbucks zagościł w województwie świętokrzyskim.

Wyjątkowa atmosfera i kawa w Starbucks

Oprócz otwierania nowych kawiarni marka sukcesywnie odświeża te lokale, które działają już od dłuższego czasu. Wszystko po to, by bez względu na lokalizację, Goście Starbucks mogli doświadczać tego samego wyjątkowego klimatu i standardu.

Niezależnie od miejscowości, podstawą wszystkich napojów na bazie kawy w Starbucks są najwyższej jakości ziarna 100% Arabica, których stopień palenia można indywidualnie dopasować do swoich potrzeb. Ale to nie jedyny sposób na spersonalizowanie ulubionego napoju. Każda kawiarnia Starbucks oferuje możliwość wzmocnienia napoju dodatkowym shotem espresso, dodania syropu smakowego czy zastąpienia tradycyjnego mleka krowiego napojem roślinnym bądź mlekiem bez laktozy. W każdej z kawiarni marki czekać będą przeszkoleni bariści, gotowi do przygotowania indywidualnych zamówień.

W nowo otwartych lokalach, tak jak we wszystkich miastach, kawa robiona jest z pasją, a wnętrza wypełnia atmosfera sprzyjająca wspólnemu spędzaniu czasu. Goście będą mogli delektować się kultowymi napojami Starbucks, a także skosztować, orzeźwiającej letniej oferty, z prawdziwą perełką – Melon Flavour Pearls Starbucks Refresha® drink, czyli sezonowym napojem o smaku melonowym, wzbogaconym o charakterystyczne smakowe perełki, które nadają każdemu łykowi soczystego, letniego charakteru. W ofercie dostępna jest również wersja z dodatkiem roślinnego napoju kokosowego – Melon Flavour Pearls Coconut Starbucks Refresha® drink. A już od 24 czerwca, dzięki najnowszej letniej ofercie Starbucks, miłośnicy kawy mogą powiedzieć „ciao” nowym napojom. W ofercie dostępne są już bowiem napoje inspirowane włoskim deserem – Tiramisu Flavour Cream Iced Latte oraz Tiramisu Flavour Frappuccino® blended beverage.



Źródło: Garden of Words
Fot: mat. prasowe


tagi: Starbucks , kawiarnia , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,