Advertisement

Z rynku FMCG

Gdańsk w sieci sklepów Dom Wina

Poniedziałek, 23 czerwca 2025
Dom Wina, specjalizujący się w sprzedaży win i alkoholi premium, otworzył swój 14 sklep stacjonarny, tym razem w Gdańsku. Na szyldzie placówki pojawiło się nowe logo.
Nowy sklep Domu Wina znajduje się w gdańskiej Galerii Bałtyckiej, przy ulicy Grunwaldzkiej 141, na poziomie -1.

Na półkach znajdziemy  prawie całe portfolio Domu Wina, czyli ponad 700 etykiet. Reprezentowany jest niemal każdy ważny region winiarski Europy i Ameryki Południowej oraz producenci z Kalifornii, RPA, Izraela, Australii, Nowej Zelandii. Warto podkreślić, że Dom Wina jest wyłącznym polskim dystrybutorem wielu elitarnych winiarni.

- Muszę z dumą przyznać, że cieszymy się świetną opinią w międzynarodowym winiarskim środowisku. Ale też na prawo do reprezentowania wielkich marek pracujemy już od 29 lat – mówi Paweł Gąsiorek, Prezes Domu Wina.

Otwarcie sklepu w Gdańsku nieprzypadkowo zbiega się z inauguracją nowego logo sieci placówek handlowych. Obok nazwy firmy „Dom Wina” pojawił się napis „Whisky, Koniak &Spółka”.

- Mamy silną pozycję na rynku wina, ale chcemy być też kojarzeni z alkoholami mocnymi. W naszym portfolio są bowiem tak znane marki jak Whisky Dalmore i Fettercairn, koniak ABK6, Domaine de Joÿ Bas-Armagnac, Lepanto Brandy de Jerez, Wódki Dwór Sieraków i wiele innych. Rozszerzenie informacji o asortymencie w szyldzie jest elementem komunikacji marketingowej. Nowe logo zostało zarejestrowane jako znak handlowy. Mam nadzieję, że dzięki niemu klienci w centrach handlowych szybciej zorientują się, jaka oferta czeka na nich w naszych sklepach – tłumaczy Paweł Gąsiorek.

Zdaniem Doroty Piotrowskiej, dyrektorki sieci, przewaga sklepów Domów Wina nad marketami dotyczy nie tylko asortymentu, ale również jakości obsługi klienta.

- Nieustannie szkolimy nasz  personel. Zależy nam na tym, aby  każdy, kto wstąpi do naszego sklepu, mógł liczyć na pomoc kompetentnego sprzedawcy. Nasze placówki zajmują się nie tylko handlem, ale również krzewieniem kultury winiarskiej. To misja firmy. Planujemy ją dalej realizować dzięki konsekwentnej ekspansji naszych placówek – tłumaczy Dorota Piotrowska, Dyrektorka Sieci Sklepów Domu Wina.




Źródło: ZP Polska Rada Winiarstwa 
Fot: mat. prasowe



tagi: Dom Wina , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze , ZP Polska Rada Winiarstwa ,