Advertisement

Z rynku FMCG

Grycan z kolejnymi zrewitalizowanymi lokalami pod szyldem Grycan Café

Wtorek, 17 czerwca 2025
Z początkiem sezonu lodowego 2025 marka Grycan otworzyła dwie kolejne zmodernizowane lodziarnio-kawiarnie w Centrum Handlowym Forum w Gdańsku i w Galerii Posnania w Poznaniu. Lokale w nowym standardzie to miejsca spotkań i celebracji chwil, których wystrój wnętrz łączy przywiązanie do tradycji i najwyższej jakości z nowoczesną aranżacją. Miejsca te proponują również rozszerzone menu z rozbudowaną ofertą kawową, do której nawiązuje nowe logo Grycan Café.
Rewitalizacja stanowi część długoterminowej strategii rozwoju marki Grycan na polskim rynku gastronomicznym. W latach 2024–2025 firma zmodernizowała ponad 20 lokali, w tym w Warszawie, Łodzi, Gliwicach, Wrocławiu, Krakowie, Piotrkowie Trybunalskim, Nowym Sączu, Częstochowie, a ostatnio także w Poznaniu i Gdańsku. W najbliższych miesiącach zaplanowano kolejne otwarcia lokali w nowej odsłonie.

– Chcemy, aby Goście czuli się u nas jak najlepiej i miło spędzali czas w gronie najbliższych. Dlatego wnętrza naszych nowych lodziarnio-kawiarni są jeszcze bardziej przytulne i kameralne, a oferta menu bogatsza i zachęcająca do odwiedzania nas o każdej porze dnia. Zależy nam, aby Goście rozkoszowali się nie tylko lodami i deserami, ale mogli również skosztować nowych sezonowych propozycji i cieszyć się smakiem wybornej kawy. Serdecznie zapraszamy – mówi Małgorzata Grycan, współwłaścicielka sieci.

W zrewitalizowanych lodziarnio-kawiarniach dominują jasne, ciepłe barwy, a elementy drewniane połączone są z dodatkiem eleganckiego kamienia. Subtelne kolory kontrastują z klasyczną czernią, która podkreśla elegancki, kawiarniany charakter tego miejsca. Ważną rolę oferty kawowej odzwierciedla nowe logo Grycan Café wyeksponowane nad ladą. Nowoczesne ekrany i menuboardy prezentują bogate menu. Strefowa aranżacja i klasyczny design zapewniają Gościom bardziej intymną atmosferę i zachęcają do dłuższego spędzania czasu z najbliższymi. Duże znaczenie mają wygodne fotele, zielone rośliny oraz unikalny neon „Kochamy Desery”. Nie zabrakło też elementów nawiązujących do rodzinnej historii, jak archiwalne zdjęcia rodziny Grycanów. To połączenie ponadczasowego stylu z nowoczesnością galerii handlowych.

W Grycan Café można delektować się nie tylko lodami i deserami lodowymi, ale również ciastami i ciastkami z własnej pracowni cukierniczej, rurkami z bitą śmietaną, świeżymi sokami, koktajlami, autorskimi goframi z różnorodnymi dodatkami oraz deserami w słoiczkach – z owocami, polewami i chrupiącymi orzeszkami.

Pierwsza lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym standardzie została otwarta w 2023 roku w CH Promenada w Warszawie. Lokale w odświeżonej odsłonie będą pojawiały się systematycznie, zarówno w nowych lokalizacjach, jak i w ramach rewitalizacji istniejących punktów.



Źródło: solski communications
Fot: mat. prasowe



tagi: Grycan , Grycan Café , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,