W całej Polsce mieści się tylko dwadzieścia parę butików tej warszawskiej firmy, która od kilku lat zdobywa coraz większą popularność wśród konkretnego profilu pań. Klientkami Cateriny są bowiem kobiety, dla których dobry smak i nietuzinkowa linia szycia jest priorytetem, a elegancja idzie w parze z duchem czasu. Żakiety, bluzki, spodnie i spódnice charakteryzują się klasycznym krojem, niepozbawionym ciekawych wariacji. W kolekcji wiosna-lato 2010 firma porusza się w obrębie kilku podstawowych haseł, m.in: architektura w kształtach, wysyp małych rękawów, czy np. szlachetne koronki. W nowym sklepie w Cuprum Arena już niedługo prezentowana będzie zapewne również nowa, jesienna odsłona polskiej mody.
Butik Caterina w Cuprum Arena w Lubinie, o powierzchni 57 mkw. otwarty zostanie 28 sierpnia. Z tej okazji na kupujących czeka niespodzianka - 15% rabat na wszystkie modele z prezentowanej kolekcji.
(Maja Święcka)
tagi: Cuprum Arena ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...