Nowy sklep Tchibo w CH Arkadia, podobnie jak pozostałe dziewięć warszawskich sklepów Tchibo, będzie znajdował się w lokalizacji dogodnej komunikacyjnie i atrakcyjnej handlowo. „Tchibo to solidny i wartościowy najemca" - wyjaśnia Wojciech Kamiński, dyrektor sklepów Tchibo i e-sklepu tchibo.pl. - „Unikalny koncept sklepu, bazujący na sprawdzonej kombinacji kawiarni, sklepu z kawą i artykułami użytkowymi jest gwarancją lojalności klientów". Sklep Tchibo w Arkadii ma stać się wizytówką sieci - będzie miał nową aranżację wnętrz i nowe pakiety wsparcia promocyjnego.
Sklepy Tchibo zaskakują klientów szerokim asortymentem produktów, łączących się w tematyczne kolekcje, zmieniające się 52 razy w ciągu roku. Każda z nich liczy około 30 produktów, należących do wielu kategorii, np. wyposażenia wnętrz, sprzętu sportowego czy zabawek. Wszystkie artykuły są zaprojektowane specjalnie dla Tchibo, również przez znanych projektantów, m.in. przez sir Terence'a i Sebastiana Conranów. Wyróżnia je najwyższa jakość, potwierdzona znakiem jakości TCM (Tchibo Certified Merchandise).
Pierwszy sklep Tchibo został otwarty w 2005 r. w CH Targówek w Warszawie. Od tego czasu sieć sklepów jest konsekwentnie i rozważnie rozwijana. Właśnie osiągnęła liczbę czterdziestu placówek. Zlokalizowane są one w większych miastach - w centrach handlowych i przy głównych ulicach, co zapewnia im duże zainteresowanie klientów. Dopełnieniem tradycyjnego kanału dystrybucji jest sklep internetowy tchibo.pl, który według badań znajduje się na 5 miejscu w kategorii samodzielnych sklepów internetowych w Polsce i na 18 miejscu pod względem ruchu na stronie wśród najbardziej popularnych witryn e-commerce w naszym kraju (Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 roku).
(Maja Święcka)
tagi: Tchibo ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...