Od maja br. dzieci budowały własne czterosobowe drużyny, które pokonywały wiele przeszkód, rozwiązując zagadki i zadania prowadzące do włączenia się w nowe przygody Jupik Teamu. Dzieciom towarzyły gry, quizy, zabawy edukacyjne, serial internetowy z bohaterami Jupik Teamu oraz treningi przygotowujące je do osiągania jak najlepszych wyników w rywalizacji o główną nagrodę - wyjazd na Jupik Camp do Murzasichla. A tam na dzieci czekało mnóstwo przygód.
Każdy z 9 dni przyniósł dzieciom wiele nowych umiejętności, wrażeń i przyjaźni. Każdy z nich poświęcony był innemu tematowi. W Dniu Siły dzieci przechodziły test sprawnościowy, w Dniu Technologii brały udział grze terenowej z wykorzystaniem nowinek technologicznych. Były też Dni Wody, Powietrza, Ziemi, Wiedzy oraz Kreatywności, w trakcie którego dzieci kręciły film. Dzień finałowy był najbardziej emocjonujący - wtedy to decydowało się, kto otrzyma atrakcyjne nagrody - konsole Wii oraz Ipody.
„Mamy nadzieję, że dzieci dobrze się bawiły oraz czerpały z gry ze swoimi przyjaciółmi mnóstwo pozytywnych wrażeń. Udział w zabawie dostarczył im nie tylko emocji, związanych z rywalizacją, ale także pozwolił na odkrycie wielu ciekawostek ze świata kultury, sportu czy historii" - mówi Andrzej Misiak, Brand Manager Hoop Polska, producenta napoju dla dzieci Jupik.
Jupik Camp był finałową częścią wielkiej promocji marki Jupik. Oprócz nowej porcji przygód, które dzieci mogły przeżyć z Jupik Teamem, młodzi konsumenci mieli szansę spędzić wyjątkowy czas na Jupik Camp. Zmaganiom w walce o miejsce na obozie letnim towarzyszyła intensywna kampania w stacjach TV oraz w Internecie. Równocześnie została uruchomiona nowa odsłona strony www.jupik.com, na której pojawi ł się nowy serial internetowy, w którym Jupik Team zabrał dzieci w fascynującą podróż dookoła świata. Pojawiły się nowe postaci, zadania, niezwykłe miejsca i zagadki oraz gry. Serial można było śledzić również na kanale youtube.
Po raz pierwszy w promocji na polskim rynku zostały wykorzystane innowacyjne kolekcjonerskie karty z postaciami Jupik Teamu w 3D (20 wzorów), wykorzystujące technologię Augmented Reality. Dzieci mogły wymieniać się kartami, zbierać je i za każdą kartę zdobywać kolejne punkty dla swojego teamu.
(Maja Święcka)
tagi: Jupik ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...