Nowa komunikacja marki opiera się na prostym, ale silnym przesłaniu: każdy dzień można napełnić tym, co naprawdę ważne. „Napełnij odwagą, by wznieść się wysoko. Napełnij uśmiechem, który poniesie cię dalej” – słyszymy w kampanii. Nałęczowianka, woda mineralna, jest czerpana ze źródła w Nałęczowie. Tam zaczyna się jej historia.
Kampania obejmuje spoty wideo w różnych formatach (30s, 15s, 6s), emitowane w największych stacjach telewizyjnych, na platformach digitalowych (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube), a także na cyfrowych nośnikach OOH w przestrzeni miejskiej. Za koncept kreatywny odpowiada Publicis, a za zakup mediów – Mindshare. Działania public relations prowadzi BrandLab PR.
— „Napełnij swój dzień do potęgi N” to wyjątkowa kampania, którą chcemy zainspirować naszych konsumentów do pełnego życia, naładowanego energią, pasją i autentycznym rytmem. Wierzymy, że nasza woda, dzięki naturalnej kompozycji składników i silnemu przesłaniu naszej kampanii, będzie towarzyszyć na co dzień tym, którzy chcą żyć w zgodzie ze sobą i czerpać z każdego dnia to, co najważniejsze – mówi Katarzyna Grzechnik, Head of Marketing and Communication w Nestlé Waters & Premium Beverages
Podczas gdy kampania „Napełnij dzień do potęgi N” inspiruje do działania, Nałęczowianka kontynuuje równie ważną misję: działania na rzecz ochrony wody i środowiska w ramach projektu „Ochrona oraz retencja zasobów wodnych” (Water Regeneration). Od 2020 roku Nestlé Waters & Premium Beverages realizuje ambitny cel: do końca 2025 roku oddawać środowisku co najmniej tyle wody, ile pobiera do działalności rozlewni. Już dziś – dzięki szeregowi inwestycji infrastrukturalnych i lokalnych inicjatyw – udało się zregenerować ponad 570 tysięcy m³ wody.
Do kluczowych projektów zrealizowanych w ramach programu „Ochrona oraz retencja zasobów wodnych” należą m.in.:
- budowa kanalizacji w Cynkowie, która pozwala rocznie bezpiecznie zwrócić do środowiska 2 500 m³ wody,
- modernizacja sieci wodociągowej w Wąwolnicy – 42 000 m³ czystej wody rocznie dla lokalnej społeczności,
- instalacja lampy UV we współpracy z MZWiK w Nałęczowie, eliminująca bakterie z wody – 570 000 m³ oczyszczonej wody,
- renowacja studni w Wierzchoniowie zasilającej obszar Kazimierza Dolnego.
Nałęczowianka konsekwentnie rozwija działania, w których łączy troskę o środowisko z realnymi korzyściami dla lokalnej społeczności. Wspólnie z Fundacją Hydroni i władzami samorządowymi przygotowuje kolejną inwestycję: pierwszy w regionie Miejski Ogród Deszczowy, który pomoże w zarządzaniu wodami opadowymi, stanie się ostoją bioróżnorodności i miejscem edukacji ekologicznej. Dotychczasowe działania i ich efekty, które Nałęczowianka zrealizowała wraz z partnerami samorządowymi i merytorycznymi w rejonie Nałęczowa znalazły się w tegorocznym Raporcie „Water Regeneration 2025”, w którym firma dzieli się swoją wizją troski o naturalne zasoby wody i poprawy jej dostępności dla lokalnych społeczności.
— Nie tylko butelkujemy wodę – traktujemy ją jako kapitał naturalny, którym zarządzamy z najwyższą odpowiedzialnością. Zależy nam, by być dobrym sąsiadem: obecnym w codziennym życiu lokalnej społeczności, odpowiadającym na jej realne potrzeby – zarówno środowiskowe, jak i społeczne – mówi Rafał Wróblewski, BEO w Nestlé Waters & Premium Beverages.
Duża grupa osób zatrudnionych w rozlewni Nałęczowianki to mieszkańcy gminy Nałęczów. Marka wspiera także lokalne szkoły, domy dziecka, OSP, organizuje warsztaty ekologiczne z okazji Światowego Dnia Wody i angażuje się w edukację dzieci i młodzieży. Wszystko to z myślą o przyszłości – bo jak mówi kampania: Power of N to moc, którą każdy z nas ma w sobie. Trzeba ją tylko obudzić.
Źródło: BrandLab PR
Fot: FB Nałęczowianka