Advertisement

Kampanie i Promocje

Ruszyła nowa aktywacja M&M’S®: Złap swoją paczkę i dołącz do zabawy

Piątek, 06 czerwca 2025
Kultowa marka M&M’S® ruszyła z nową aktywacją, zachęcającą do spędzania czasu wspólnie z rodziną i przyjaciółmi. W towarzyszącej kampanii loterii, która potrwa do 29 czerwca br., wygrać można vouchery na festiwale i koncerty.
Przedstawiciele generacji Z spędzają o 40% mniej czasu na kontaktach osobistych niż inne pokolenia1. W odpowiedzi na to wyzwanie, marka M&M’S® pragnie pomóc młodym ludziom w przełamaniu „pierwszych lodów” oraz zachęca ich do osobistych spotkań z bliskimi.

W tym celu wprowadzono dedykowane opakowania kultowych drażetek, które w humorystyczny sposób mogą stanowić pretekst do nawiązania kontaktu. Zawierają bowiem wiadomości od bohaterów M&M’S® i zachęcają konsumentów do bycia razem. Co więcej, na stronie mms.com/pl-pl/share-the-joy za pośrednictwem członka ekipy M&M’S®, możliwe jest wysłanie zaczepnej wiadomości do wybranej osoby.

W ramach aktywacji przewidziano również loterię konsumencką, w której nagrody świetnie wpisują się w ideę wspólnego spędzania czasu i dobrej zabawy. Do zdobycia jest 5 nagród głównych – vouchery o wartości 1400 zł, które można przeznaczyć na zakup biletów na festiwal oraz 25 nagród dodatkowych – każda w postaci vouchera o wartości 100 zł do wykorzystania przy nabyciu biletów na koncert.

Co zrobić, aby wziąć udział w loterii? Wystarczy w okresie od 26 maja 2025 roku do 29 czerwca 2025 roku zakupić co najmniej jeden dowolny produkt M&M’S®, zachować dowód zakupu oraz zarejestrować zgłoszenie wraz z paragonem na stronie: mms.com/pl-pl/share-the-joy. Każdy uczestnik może otrzymać tylko jedną nagrodę, przy czym w trakcie loterii dopuszczalne jest przesłanie maksymalnie dziesięciu zgłoszeń.

Loterii będzie również towarzyszyć szeroko zakrojona kampania komunikacyjna obejmująca działania digital oraz na kanałach społecznościowych. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest Mediacom, za loterię konsumencką odpowiada Brandcomm, a działania PR są realizowane przez agencję Garden of Words Group.  

008_mms_STJ_share_the_joy_loteria_KV_1080x1350.jpg




1  Gen Z Mental Health: The Impact of Tech and Social Media, McKinzie Health Institute report, 28th April 2023.



Źródło: Garden of Words
Fot: mat. prasowe

tagi: M&M’S , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,