Przedstawiciele generacji Z spędzają o 40% mniej czasu na kontaktach osobistych niż inne pokolenia
1. W odpowiedzi na to wyzwanie, marka M&M’S® pragnie pomóc młodym ludziom w przełamaniu „pierwszych lodów” oraz zachęca ich do osobistych spotkań z bliskimi.
W tym celu wprowadzono dedykowane opakowania kultowych drażetek, które w humorystyczny sposób mogą stanowić pretekst do nawiązania kontaktu. Zawierają bowiem wiadomości od bohaterów M&M’S® i zachęcają konsumentów do bycia razem. Co więcej, na stronie mms.com/pl-pl/share-the-joy za pośrednictwem członka ekipy M&M’S®, możliwe jest wysłanie zaczepnej wiadomości do wybranej osoby.
W ramach aktywacji przewidziano również loterię konsumencką, w której nagrody świetnie wpisują się w ideę wspólnego spędzania czasu i dobrej zabawy. Do zdobycia jest 5 nagród głównych – vouchery o wartości 1400 zł, które można przeznaczyć na zakup biletów na festiwal oraz 25 nagród dodatkowych – każda w postaci vouchera o wartości 100 zł do wykorzystania przy nabyciu biletów na koncert.
Co zrobić, aby wziąć udział w loterii? Wystarczy w okresie od 26 maja 2025 roku do 29 czerwca 2025 roku zakupić co najmniej jeden dowolny produkt M&M’S®, zachować dowód zakupu oraz zarejestrować zgłoszenie wraz z paragonem na stronie:
mms.com/pl-pl/share-the-joy. Każdy uczestnik może otrzymać tylko jedną nagrodę, przy czym w trakcie loterii dopuszczalne jest przesłanie maksymalnie dziesięciu zgłoszeń.
Loterii będzie również towarzyszyć szeroko zakrojona kampania komunikacyjna obejmująca działania digital oraz na kanałach społecznościowych. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest Mediacom, za loterię konsumencką odpowiada Brandcomm, a działania PR są realizowane przez agencję Garden of Words Group.
1 Gen Z Mental Health: The Impact of Tech and Social Media, McKinzie Health Institute report, 28th April 2023.
Źródło: Garden of Words
Fot: mat. prasowe