Advertisement

Z rynku FMCG

NOWOŚĆ HELIO STIXY – jabłkowa rewolucja w formie frytek

Wtorek, 03 czerwca 2025
Marka HELIO wprowadza na rynek innowacyjną przekąskę – frytki STIXY z suszonych jabłek. To 100% naturalna alternatywa dla słodyczy, bez konserwantów i bez dodatku cukru, idealna dla świadomych konsumentów.
Cienkie frytki z  jabłka zamknięte w poręcznych opakowaniach (mini poduszka 15 g lub doypack 40 g), zaskakują formą i smakiem. Produkt powstaje z polskich jabłek i jest bogaty w błonnik.

Debiut STIXÓW wspiera duża kampania cross-mediowa z udziałem influencerów, materiałami POS i akcjami samplingowymi.







tagi: HELIO STIXY , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,