Advertisement

Z rynku FMCG

Biedronka Home obchodzi trzecią rocznicę działalności

Wtorek, 03 czerwca 2025
Biedronka Home, platforma e-commerce należąca do największej sieci handlowej w Polsce, obchodzi trzecią rocznicę działalności. Od początku powstania notuje rekordowe wzrosty sprzedaży i stale rosnącą liczbę użytkowników, którzy mogą wybierać spośród 4000 produktów.
Wszystkie kanały e-commerce Biedronki rosły w 2024 roku w dwucyfrowym tempie. Ten trend jest szczególnie widoczny w najstarszym kanale sprzedaży online czyli Biedronka Home. W I kwartale 2025 roku zwiększyła swoją sprzedaż o ponad 63% w porównaniu do roku 2024, wspierana głównie przez wzrost liczby klientów jak i przez wzrost wartości średnich zakupów. Największą popularnością cieszyły się kategorie takie jak: małe AGD, artykuły domowe, wyposażenie kuchni i ogrodu.

- Biedronka Home to połączenie najlepszych atrybutów naszych sklepów stacjonarnych z nowoczesnym podejściem do sprzedaży internetowej. Naszą siłą z pewnością jest zaufanie do marki Biedronka, atrakcyjna oferta cenowa, szybka logistyka i szeroki asortyment. Dzięki temu klienci są pewni, że za rozsądną cenę otrzymują produkty sprawdzone, z gwarancją i bez niespodzianek. W kolejnych latach planujemy utrzymać dynamikę wzrostów i umocnić naszą pozycję na rynku. - mówi Karina Ananicz, menedżer ds. marketingu w Biedronka Home.

Święto Biedronki Home, świętem klientów

Urodzinowa feta Biedronki Home potrwa do 29 czerwca. W tym czasie na klientów czekać będzie ponad 1000 produktów w promocji – do -60% i darmowa dostawa przy wyborze DPD Pickup. Co ważne, codzienne będą pojawiać się nowe oferty.

W urodzinowym miesiącu Biedronki Home nie mogło zabraknąć fantastycznej promocji na królową sprzedaży tego sklepu – frytkownicę beztłuszczową Hoffen 1550 W o pojemności 5l, która kosztuje teraz jedyne 179 złotych! Hitową ofertą jest również promocja na robota sprzątającego Dreame L10 Ultra, którego można kupić za połowę standardowej ceny, bo już za 1599 zł. Z urodzinową 50% obniżką klienci będą mgli dostać również odkurzacz pionowy w cenie 499 zł oraz rower elektryczny damski G-LADY 250w 36v 10,4ah 28" z osprzętem Shimano w cenie 2999 zł.

Biedronka Home – zakupy najchętniej w niedzielę i poniedziałek

Niedziele i poniedziałki – to te dni które klienci Biedronka Home wybierają najchętniej na zakupy. Do najczęściej wybieranych produktów należą: frytkownica beztłuszczowa Hoffen 5L, zestaw garnków Mg Home Verso (6 elementów), poduszka pikowana, frytkownica beztłuszczowa 3,8L. Wysoką popularnością cieszy się również blender ręczny 3 w 1 marki Hoffen.

Obecnie oferta Biedronka Home obejmuje ok. 4000 tysiące produktów, które stale są aktualizowane i dopasowywane do sezonowych potrzeb klientów, wśród których w ostatnich miesiącach dominują kobiety. Biedronka Home nie tylko reaguje na potrzeby rynku, ale też aktywnie go kształtuje – oferując atrakcyjne ceny i wygodne zakupy online oraz innowacyjne rozwiązania.

Sztuczna inteligencja wspiera rozwój e-commerce

Jednym z kluczowych elementów dynamicznego rozwoju na najbliższy czas w Biedronka Home będzie wykorzystanie sztucznej inteligencji. Jak podkreśla Karina Ananicz, AI zaczyna znajdować zastosowanie w personalizacji doświadczeń zakupowych czy predykcji zachowań klientów.

- Sztuczna inteligencja wspiera nas m.in. w silniku rekomendacji w CRM – pomagając klientom znaleźć najlepsze produkty na podstawie historii zakupowej i zainteresowań. To wciąż początki funkcjonowania tej technologii w naszej sieci, ale w kampaniach promocyjnych zaczynamy wykorzystywać algorytmy mediowe oraz tzw. marketing automation, które pozwalają trafiać z przekazem do właściwych klientów. -




Źródło: Biedronka
Fot: mat. prasowe




tagi: Biedronka Home , platforma e-commerce , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,