Od 2 czerwca br. Oranżada Hellena Musssująca z nową energią rozpoczęła letnią odsłonę działań w świecie Roblox, uruchamiając kampanię pod hasłem „POPisowe Obby Oranżady Hellena”. Tegoroczna edycja to mieszanka wybuchowej zabawy, angażujących wyzwań i nowości produktowej ̶ Oranżady Strzelającej o smaku gumy balonowej.
W grze Roblox, jednej z najpopularniejszych platform gamingowych na świecie, dzieci mogą wrzucić na luz i po prostu się… POPisać! Tegoroczna wersja świata Oranżady Hellena została rozbudowana o nowe plansze, kreatywne misje, konkursy oraz oficjalny sklep z merchem marki. Na graczy czekają też emocjonujące wydarzenia w ramach wakacyjnego Popi Summer Camp, podczas których będzie można zmierzyć się z popularnymi influencerami gamingowymi. Wydarzenia transmitowane będą na żywo na YouTube.
TikTok z POPisem i codzienne wyzwania w social mediach
Równolegle z działaniami w Robloxie kampania prowadzona jest w social mediach. Na TikToku pojawi się specjalna POPisowa nakładka umożliwiająca sterowanie Popim, brand hero marki, za pomocą głosu, naśladując wybuchowe dźwięki! W codziennej komunikacji pojawią się też konkursy, eksperymenty, zabawy i inspiracje, które mają za zadanie wciągnąć społeczność w świat Oranżady Hellena Musssująca i uczynić ją bohaterką codziennych letnich przygód.
Nowość! Oranżada Strzelająca o smaku gumy balonowej
Tegorocznym hitem lata jest Oranżada Strzelająca o smaku gumy balonowej, która zaskakuje smakiem, zachwyca formą i dosłownie strzela energią.
Wirtualny świat, zaangażowanie influencerów, codzienna obecność w social mediach i letnia nowość produktowa ̶ to zestaw, który pozwala nam budować nowoczesną i przyjazną dzieciom markę, która nie tylko bawi, ale też zachęca do dzielenia się pozytywnymi emocjami - podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Za markę Oranżada Hellena Strzelająca odpowiada Aleksandra Prusiewicz - Junior Brand Manager w firmie Colian. Realizację kampanii powierzono agencji SKIVAK, która przygotowała key visual, content, działania digitalowe oraz zajęła się zakupem mediów. Nową wersję gry „Popisowe Obby Oranżady Hellena” stworzył zespół Game Changer (Group One). Projekty graficzne i rebranding opakowań opracował Marek Wojcieszyński z agencji Creative Ideas. Obsługę PR zapewnia Kolterman Media Communications.
Źródło: Kolterman Media Communications Fot: mat. prasowe
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.