Advertisement

Kampanie i Promocje

POPisowa kampania Oranżady Hellena Musssująca wystartowała!

Poniedziałek, 02 czerwca 2025
Od 2 czerwca br. Oranżada Hellena Musssująca z nową energią rozpoczęła letnią odsłonę działań w świecie Roblox, uruchamiając kampanię pod hasłem „POPisowe Obby Oranżady Hellena”. Tegoroczna edycja to mieszanka wybuchowej zabawy, angażujących wyzwań i nowości produktowej ̶ Oranżady Strzelającej o smaku gumy balonowej.
W grze Roblox, jednej z najpopularniejszych platform gamingowych na świecie, dzieci mogą wrzucić na luz i po prostu się… POPisać! Tegoroczna wersja świata Oranżady Hellena została rozbudowana o nowe plansze, kreatywne misje, konkursy oraz oficjalny sklep z merchem marki. Na graczy czekają też emocjonujące wydarzenia w ramach wakacyjnego Popi Summer Camp, podczas których będzie można zmierzyć się z popularnymi influencerami gamingowymi. Wydarzenia transmitowane będą na żywo na YouTube.

TikTok z POPisem i codzienne wyzwania w social mediach

Równolegle z działaniami w Robloxie kampania prowadzona jest w social mediach. Na TikToku pojawi się specjalna POPisowa nakładka umożliwiająca sterowanie Popim, brand hero marki, za pomocą głosu, naśladując wybuchowe dźwięki! W codziennej komunikacji pojawią się też konkursy, eksperymenty, zabawy i inspiracje, które mają za zadanie wciągnąć społeczność w świat Oranżady Hellena Musssująca i uczynić ją bohaterką codziennych letnich przygód.

Nowość! Oranżada Strzelająca o smaku gumy balonowej

Tegorocznym hitem lata jest Oranżada Strzelająca o smaku gumy balonowej, która zaskakuje smakiem, zachwyca formą i dosłownie strzela energią.

Wirtualny świat, zaangażowanie influencerów, codzienna obecność w social mediach i letnia nowość produktowa  ̶  to zestaw, który pozwala nam budować nowoczesną i przyjazną dzieciom markę, która nie tylko bawi, ale też zachęca do dzielenia się pozytywnymi emocjami - podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Za markę Oranżada Hellena Strzelająca odpowiada Aleksandra Prusiewicz - Junior Brand Manager w firmie Colian. Realizację kampanii powierzono agencji SKIVAK, która przygotowała key visual, content, działania digitalowe oraz zajęła się zakupem mediów. Nową wersję gry „Popisowe Obby Oranżady Hellena” stworzył zespół Game Changer (Group One). Projekty graficzne i rebranding opakowań opracował Marek Wojcieszyński z agencji Creative Ideas. Obsługę PR zapewnia Kolterman Media Communications.




Źródło: Kolterman Media Communications
Fot: mat. prasowe



tagi: kampania , Oranżada Hellena Musssująca , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,