Advertisement

Kampanie i Promocje

Nowa kampania marki Tiger

Czwartek, 29 maja 2025
Nowa kampania marki Tiger to mocny przekaz dla wszystkich, którzy codziennie – w swoim tempie i na własnych zasadach żyją po swojemu. Tiger mówi wprost: RÓB SWOJE.
Mimo schematów, oczekiwań i narzuconych ról, Tiger mówi wprost – nie oglądaj się na innych, idź swoją drogą: RÓB SWOJE. Tiger w swoim spocie pokazuje ludzi, którzy bez względu na miejsce, czas i okoliczności, konsekwentnie “robią swoje”. Film składa się z dynamicznych ujęć – blokowiska, podwórka, siłowni na świeżym powietrzu. Trzech bohaterów – ambasadorów Tiger – pokazuje, że prawdziwa siła nie rodzi się na pokaz.

Wyjątkowym elementem kampanii jest udział Wojtka Sokoła – ikony autentyczności i konsekwencji. Jego charakterystyczny głos nadaje filmowi unikalny rytm i mocny przekaz. Sokół od lat idzie własną ścieżką, wierny sobie, bez kompromisów. Kampania RÓB SWOJE otwiera nowy etap współpracy z artystą – kolejne materiały z jego udziałem pojawią się w sezonie.

To kampania bez zadęcia, bez sztucznego lśnienia. Zrobiona po prostu – po swojemu. Bo właśnie o to chodzi. Nieważne, skąd jesteś. Ważne, że wiesz, dokąd zmierzasz – mówią twórcy kampanii.

Kampania wspierana jest szeroko w digitalu – na kanałach marki, ambasadorów i twórców w serwisach YouTube, Meta i TikTok. Dodatkowo przekaz wzmocni ogólnopolska kampania outdoorowa obejmująca billboardy i citylighty.

Tiger w kampanii RÓB SWOJE mówi: nie musisz grać według cudzych zasad. Skup się na tym co lubisz i po prostu RÓB SWOJE.

Agencja: Brasil Group
Dom mediowy: Starcom
Spot: https://www.youtube.com/watch?v=Db3Hu-K6PnM




Źródło: Maspex
Fot: mat. prasowe



tagi: kampania , Tiger , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,