Advertisement

Kategorie produktów

Grycan – jakość od pokoleń

Piątek, 23 maja 2025 HURT & DETAL Nr 05/231. Maj 2025
Rok 2025 to czas wyzwań, ale także możliwości rozwoju dla marek cieszących się zaufaniem wśród konsumentów, takich jak Grycan.
Marka stale umacnia pozycję lidera lodów familijnych, notując najwyższy wzrost udziału rynkowego względem konkurencji w 2024 roku. Grycan stawia na jakość, tradycję i rodzinny charakter, jednocześnie inwestując w siłę marki poprzez wielokanałowe działania komunikacyjne. Marka nieustannie poszerza dystrybucję oraz zwiększa widoczność produktów w sklepowych zamrażarkach. W tamtym roku została zmieniona szata graficzna opakowań Lodów na śmietance, a teraz odświeżono linię sorbetów. Dzięki spójnym działaniom marka jest coraz bardziej rozpoznawalna, co przekłada się również na jej wysokie udziały rynkowe.



tagi: Grycan , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,