Advertisement

Wiadomości

„Nowy Sezon Ż” – produkty i kampanie Grupy Żywiec na wiosnę i lato 2025

Piątek, 23 maja 2025
Co nas czeka w Nowym Sezonie Ż? Żywiec Białe 0.0% debiutuje w kegach, otwierając nowy etap w rozwoju segmentu zerówek w Polsce.
Grupa Żywiec zdecydowanie idzie w Polskę i podkreśla piękno polskiej natury – wprowadzając linię bezalkoholowych piw „Kwiaty Polskie”: Żywiec Lipa & Pigwa 0.0% oraz Żywiec Jabłko & Bez 0.0%. Oba warianty bazują na pigwie i jabłku – owocach znajdujących się w piątce najpopularniejszych smaków w Polsce. Nowości wspiera kampania marketingowa „Chce się Ż w rozkwicie” z udziałem aktora Macieja Musiała. W tym roku na sklepowych półkach debiutuje Warka Radler 0.0% Owoce Leśne. Dodatkowo powraca smak, który już w zeszłym sezonie cieszył się sporym uznaniem konsumentów – Warka Radler 0.0% Wiśnia z Cytryną. Desperados w tym roku prezentuje trzy nowości zainspirowane kulturą latynoską, zachęcającą do uwolnienia fantazji i cieszenia się pełnią życia. Na sklepowe półki trafiły nowe piwa „with Latin vibe”, czyli Desperados Nocturno oraz dedykowane sklepom sieci Żabka – Desperados El Diablo i Desperados El Santo.




tagi: Nowy Sezon Ż , produkty , kampania , Grupa Żywiec , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,