Advertisement

Kampanie i Promocje

Wawel wprowadza nowy smak i kampanię telewizyjną

Czwartek, 22 maja 2025
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Do klasycznych galaretek Mieszanka Krakowska oblewanych czekoladą dołącza egzotyczny smak mango, inspirowany jednym z najpopularniejszych owoców tropikalnych. Nowe galaretki mają oryginalny okrągły kształt i są zapakowane w indywidualne opakowania, co zwiększa wygodę konsumenta i pozwala dłużej cieszyć się świeżością produktu. Opakowanie Mieszanki Krakowskiej Mango przyciąga wzrok atrakcyjną, owocową szatą graficzną, która doskonale prezentuje się na półce i podkreśla letni charakter produktu.

Receptura Mieszanki Krakowskiej bazuje na prostym składzie, w zgodzie z ideą programu Dobre Składniki: jest bez barwników, emulgatora E476 i sztucznych aromatów, a owocowy smak galaretek zapewnia sok z mango.  

Nowa kampania i przełomowy spot z użyciem AI

Standardowa wersja galaretek Mieszanka Krakowska to produkt niezmiennie kojarzony z rodzinnymi spotkaniami i wydarzeniami szkolnymi, a forma okrągła jest szczególnie lubiana przez dorosłych konsumentów, którzy sięgają po nie indywidualnie. W swoim nowym spocie, zrealizowanym przy wsparciu technologii sztucznej inteligencji, Wawel połączył owocowy smak galaretek z nostalgiczną narracją, podkreślając tradycję i smak, który ma moc przenoszenia do wyjątkowych wspomnień i baśniowych miejsc.

- Mieszanka Krakowska może pochwalić się ponad pięćdziesięcioletnią tradycją, dlatego w nowej kampanii podkreślamy ponadczasowy charakter produktu, którego smak znamy od dzieciństwa
– mówi Ewa Pałka, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej Wawel SA. - Jednocześnie zależało nam na stworzeniu spotu świeżego, intrygującego i pełnego magii, dlatego w procesie produkcyjnym wykorzystaliśmy rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu reklama wyróżnia się na tle innych i w wyjątkowy sposób uwypukla nostalgiczny wymiar produktu.

- „Mieszanka Krakowska Level Wawel” to pierwszy w Polsce spot AI, zachowujący ciągłość wyglądu postaci osadzonych w bardzo rozbudowanym świecie marki. Osiągnęliśmy ten efekt dzięki zaangażowaniu twórców wyjątkowo świadomie korzystających z AI jako trzeciej drogi między filmem i 3D - mówi Marcin Andruchów, reżyser i producent spotu z domu produkcyjnego Muchas Gracias, który zaproponował koncepcję kreatywną inspirowaną realizmem magicznym.

Aleksandra Białk, AI Artist z 1three.studio zaangażowana w proces produkcyjny czerpała ze swoich doświadczeń w projektowaniu ubioru, malarstwie, scenografii i filmie. Wysoki poziom realizmu zapewnił dedykowany workflow łączący modele AI z postprodukcją filmu konwencjonalnego koordynowany przez Piotra Czyżowskiego.

Wawel realizuje swoją nową kampanią założenia szerszej strategii - Level Wawel, która przenosi na wyższy poziom nie tylko poprzez smak swoich wyrobów, ale także rozwiązania wdrażane w organizacji czy innowacyjne spojrzenie na produkt i komunikację. Nową kampanię telewizyjną można zobaczyć od 20 maja w największych stacjach TV.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=X34MA3ne7R0




Źródło: Garden of Words
Fot: mat. prasowe


tagi: Wawel , kampania telewizyjna , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze , Mieszanka Krakowska ,