Advertisement

Kategorie produktów

E.Wedel buduje więź z odbiorcami

Środa, 21 maja 2025 HURT & DETAL Nr 05/231. Maj 2025
Marka E.Wedel buduje nowe formy doświadczania poprzez nieoczywiste współprace i limitowane edycje produktów.
Chce zaskakiwać konsumentów i odpowiadać na ich potrzebę próbowania nowości. Takie działania angażują konsumentów, budują emocje i wzmacniają lojalność wobec marki. To właśnie kolaboracje i limitowane serie napędzają innowacyjność i wyróżniają firmę na rynku.

„W dzisiejszym świecie to nie ekskluzywność jest najważniejsza, lecz zdolność do tworzenia więzi z odbiorcami, ich przyciągania i nieustannego zaskakiwania. A młodzi konsumenci kochają kolaboracje swoich ulubionych marek, nietypowe połączenia smaków i działania, tj. loterie czy konkursy” – mówi Krzysztof Bogacz, Dyrektor marketingu i R&D.



tagi: E.Wedel , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,