Kampanie i Promocje

Indykpol promuje nowość – parówki Filetki z indyka

Wtorek, 20 maja 2025
Indykpol – producent mięsa i przetworów z indyka, z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku – rozpoczął 8-tygodniową kampanię reklamową wspierającą premierę nowych parówek. Filetki z filetem z indyka to produkt o mięsności 90%, charakteryzujący się wysoką zawartością białka, doskonałym składem i smakiem.
Kampania realizowana jest w kanałach digital, z wykorzystaniem krótkich formatów wideo oraz reklam displayowych. Spoty utrzymane są w lekkim, nowoczesnym tonie, z naciskiem na komunikację kluczowych zalet produktu.

Reklamy pojawiają się na platformach YouTube, Facebook, Instagram i TikTok, gdzie docierają do zróżnicowanych grup konsumentów w sposób dopasowany do medium i kontekstu.

Spoty YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=hne27pwbIrg
https://www.youtube.com/watch?v=RVjLduOtMCI  

Więcej o produkcie → https://www.indykpol.pl/oferta/parowki-filetki-z-filetem-z-indyka,176.html



Źródlo: Indykpol
Fot: mat. prasowe



tagi: Indykpol , parówki , Filetki z indyka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,