Advertisement

Kampanie i Promocje

Ptasie Mleczko® idealne na lato! Rusza letnia kampania pod hasłem: SPRÓBUJ PO ZMROŻENIU

Poniedziałek, 19 maja 2025
Gdy temperatura rośnie, E.Wedel ma dla fanów słodyczy smakowitą propozycję na ochłodę. Kultowe Ptasie Mleczko® wchodzi w sezon letni z zupełnie nowym podejściem! Marka startuje z pełną energii kampanią „SPRÓBUJ PO ZMROŻENIU”, zachęcając konsumentów, by swoje ulubione pianki włożyli do zamrażarki i odkryli nowy sposób na cieszenie się dobrze znanym smakiem – tym razem w chłodnej, odświeżającej formie.
Kampania trwa od maja do września 2025 roku i ma szerokozasięgowy charakter – obejmuje działania w telewizji, outdoorze, digitalu, mediach społecznościowych oraz promocję z udziałem influencerów. To mocna, ogólnopolska aktywacja wspierana przez precyzyjnie dobrane strumienie komunikacji, dopasowane do różnych grup odbiorców, w tym również do GenZ.

Zmrożone Ptasie Mleczko® to ten sam smak, ale zupełnie nowe doznania: czekolada staje się przyjemnie chrupiąca, a pianka nabiera sprężystości. To połączenie, poza zaskakującą konsystencją, daje przyjemne uczucie chłodu. Marka podkreśla, że każdy wariant Ptasie Mleczko® świetnie sprawdzi się jako chłodny deser, jednak specjalnie na lato przygotowała dwa limitowane smaki: Mascarpone z Malinami oraz Jagodowy Shake. Nowe pianki pojawią się w wakacyjnych, przyciągających wzrok opakowaniach, które dodatkowo zawierają komunikat o mrożeniu oraz krótką instrukcję pod wieczkiem.

– Wiemy, że latem konsumenci poszukując słodkiej przekąski na lato skupiają się na tych lekkich i dających ukojenie w upalne dni. Zmrożone Ptasie Mleczko® to oblana chrupiącą czekoladą odpowiedź na te potrzeby i przepyszny deser, który można przechowywać w domowej zamrażarce i dozować wedle uznania – mówi Urszula Czajka, Brand Manager w firmie Wedel – Letnia kampania to dla nas okazja, by pokazać kultowy produkt w zupełnie nowej odsłonie i zachęcić do eksperymentowania ze smakiem i formą. Jak widać, nawet klasyk znany od wielu lat może pozytywnie zaskoczyć nas formą – dodaje.

Nowa forma jedzenia i nowa forma mówienia o piankach Ptasie Mleczko® to ukłon w stronę młodych konsumentów, którzy kochają eksperymenty i spontaniczne przyjemności.

Projekt opakowań przygotowała agencja Well-Rounded Design. Za strategię i koncept kreatywny odpowiada Publicis Warsaw, a produkcją spotu – w reżyserii Marcina Dubińca oraz Jakuba Hajduka – zajęły się Papaya Films, Bites Studio, TELEVISOR Studio oraz Głośno Studio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith Polska, działania w mediach społecznościowych prowadzi Generation9, a za obszar komunikacyjny odpowiada agencja 24/7Communication.

Letnie miesiące to idealny czas, by odkryć Ptasie Mleczko® na nowo – tym razem na zimno!



Źródło: 24/7Communication
Fot: mat. prasowe




tagi: Ptasie Mleczko , E.Wedel , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,