– W Amica wierzymy, że technologia powinna działać w tle – cicho, skutecznie i z korzyścią dla użytkownika. Dlatego projektujemy trwałe i praktyczne sprzęty, na których można polegać. Nowa kampania „Pieczenie na medal” to nasza odpowiedź na potrzeby współczesnych rodzin. To także sposób na pokazanie najwyższej jakości piekarników Amica, które od lat towarzyszą konsumentom zarówno podczas codziennych chwil, jak upieczenie przez ojca ulubionego sernika dla córki, jak i tych najważniejszych, wyjątkowych wydarzeń – mówi Joanna Lewandowska, Brand Director Amica Group.
Amica ogłasza program gwarancji satysfakcjiWraz z kampanią, Amica uruchamia program „100% satysfakcji albo zwrot pieniędzy”, dzięki któremu każdy będzie mógł testować piekarnik przez 60 dni. Jeśli w tym czasie urządzenie nie spełni oczekiwań klienta, marka zwróci mu pieniądze i pokryje koszty demontażu. Jak wyjaśnia Joanna Lewandowska, Brand Director Amica Group, odważna deklaracja wynika z historii i strategii działania marki.
– Amica to blisko 70 lat doświadczenia w projektowaniu sprzętu grzejnego oraz lata badań nad technologią pieczenia. Efektem tych prac jest system ThermoControl, który zapewnia stabilną temperaturę w trakcie całego procesu pieczenia. To rezultat pracy naszego działu badań i rozwoju oraz ciągłego doskonalenia w obszarze, który dla Amica jest kluczowy – perfekcji w pieczeniu w szerokim zakresie temperatur. Dzięki temu wypieki – od bezy, przez sernik po pizzę pieczoną w temperaturze 300 stopni – są zawsze idealne, zarumienione na brzegach i idealnie dopieczone w środku – dodaje Joanna Lewandowska, Brand Director Amica Group.
Emocje w centrum kampanii marki AmicaKampania reklamowa „Pieczenie na medal” jest kontynuacją kampanii dotyczącej płyt indukcyjnych „Gotowanie bez kipienia”. Tym razem do głównego bohatera, Konrada, dołącza jego córka Maja. Mężczyzna piecze ulubione ciasto swojego dziecka – sernik z przepisu ukochanej babci. Reklama pokazuje, że piekarnik Amica to nie tylko gwarancja wypieków, które wychodzą doskonale za każdym razem, lecz także szansa na spędzenie chwil w gronie najbliższych, rodzinnego, beztroskiego gotowania, okazania bliskim uczuć i docenienia ich osiągnięć.
Na kampanię składają się dwa 15-sekundowe spoty z wykorzystaniem nowoczesnego kanału Addressable TV umożliwiającego wyświetlanie reklam dostosowanych do preferencji widza:
Spoty będą emitowane we wszystkich kanałach telewizyjnych oraz największych portalach internetowych. Za stworzenie strategii i kreację odpowiada agencja reklamowa C108, planowanie i zakup mediów – T&P Partnership, a social media – Neon Shake. Obsługę PR zapewnia agencja Q&A Comms.
Marka z historiąAmica od blisko 70 lat tworzy sprzęty, które działają niezawodnie, są łatwe w obsłudze oraz zapewniają równomierne pieczenie. Kampania „Pieczenie na medal” i program „Satysfakcja gwarantowana albo zwrot pieniędzy” to zaproszenie konsumentów do osobistego przetestowania jakości urządzeń grzejnych.
Źródło: Q&A Comms
Fot: mat. prasowe