Kampanie i Promocje

Nowa odsłona kampanii Sokołów z Pascalem Brodnickim

Czwartek, 15 maja 2025
Pascal Brodnicki, znany szef kuchni, po raz kolejny poleca produkty Sokołów – tym razem w kampanii promującej asortyment grillowy firmy. „Smak zaczyna się od mięsa!” – to hasło, które podkreśla główny przekaz kampanii, czyli wysoką jakość surowca i produktów, które z niego powstają.
Sokołów, jako wiodący producent branży mięsnej w Polsce, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom świadomych konsumentów, którzy z rozwagą dokonują wyborów zakupowych.

Polacy kochają grillowanie, ale z pewnością nie jest im obojętne, co wrzucają na ruszt – mówi Przemysław Gostkiewicz, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Liczy się przede wszystkim smak, a on oczywiście zaczyna się od mięsa. Wysoka jakość surowca, którą kontrolujemy na każdym etapie produkcji, jest gwarancją, że nasze produkty zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów, zmieniając tradycyjne grillowanie w kulinarną ucztę.

Przechwytywanie.JPG

Podobnie jak we wcześniejszych odsłonach kampanii „Smak zaczyna się od mięsa!”, także teraz o znaczeniu wysokiej jakości surowca przekonuje Pascal Brodnicki – polski kucharz, znany z telewizyjnych programów kulinarnych oraz książek.

Sposób gotowania Pascala, który idealnie łączy tradycyjne smaki z nowoczesnym podejściem, doskonale pasuje do naszego grillowego asortymentu – podkreśla Przemysław Gostkiewicz. – W naszej ofercie można znaleźć ulubione klasyki Polaków – kiełbasy, kaszanki, kiszkę ziemniaczaną czy karkówkę, ale nie brakuje też produktów dla tych, którzy lubią odkrywać nowe smaki, także te inspirowane najlepszymi kuchniami świata.

Kampania „Smak zaczyna się od mięsa” jest prowadzona w szeroko zasięgowych mediach ogólnopolskich: wiodących stacjach telewizyjnych, radiowych, kanałach digital i prasie branżowej.

Kampanijny spoty można obejrzeć na kanale YouTube Sokołów TV, zaś pełna oferta produktów grillowych, inspiracje kulinarne i porady ekspertów dostępne są na stronie grillhouse.sokolow.pl/.




Źródło: Quality Public Relations
Fot: mat. prasowe



tagi: kampania , Sokołów , Pascal Brodnicki , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,