Advertisement

Kampanie i Promocje

Krajowa Grupa Spożywcza z kampanią promującą markę „Polskie Przetwory”

Wtorek, 13 maja 2025
Krajowa Grupa Spożywcza S.A. rozpoczyna współpracę z agencją social&digital 360 - sayHi.agency. Partnerstwo koncentruje się na działaniach wspierających promocję marki „Polskie Przetwory” w social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino. Agencja odpowiada za przygotowanie kreacji reklamowych, planowanie i zakup mediów oraz obsługę kampanii mediowych.
Krajowa Grupa Spożywcza S.A. to największy państwowy producent żywności w Polsce, odgrywający kluczową rolę w zapewnianiu bezpieczeństwa żywnościowego kraju. Grupa integruje spółki z ponad 100-letnią tradycją i działa w wielu segmentach rynku, budując silny holding spożywczy. Dzięki połączeniu doświadczenia, innowacyjności oraz działań w zgodzie z naturą, jej produkty trafiają zarówno do lokalnych sklepów, jak i do największych sieci handlowych na całym świecie.

Jako właściciel marki „Polskie Przetwory”, Krajowa Grupa Spożywcza S.A. powierza sayHi.agency odpowiedzialność za promocję szerokiego portfolia produktów, obejmującą przygotowanie kreacji reklamowych, planowanie i zakup mediów oraz kompleksową obsługę kampanii mediowych do września 2025 roku.

Współpraca z Krajową Grupą Spożywczą S.A. to dla nas nie tylko prestiżowe zadanie, ale też realna odpowiedzialność. To projekt o wyjątkowym znaczeniu – zarówno ze względu na silną obecność marek, jak i ich wpływ społeczno-gospodarczy. Jesteśmy dumni, że możemy uczestniczyć w komunikacji marki, której produkty kształtują codzienne wybory milionów Polaków. Naszym celem jest połączenie efektywnej komunikacji sprzedażowej z autentycznym i nowoczesnym wizerunkiem firmy państwowej, pokazując, że digitalowe podejście może iść w parze z jej wartościami – mówi Adam Szudra, Dyrektor Zarządzający sayHi.agency.

Krajowa Grupa Spożywcza S.A. i sayHi.agency nie wykluczają dalszego rozszerzenia współpracy w przyszłości.




Źródło: M8PR
Fot: AdobeStock



tagi: Krajowa Grupa Spożywcza , kampania promująca , Polskie Przetwory , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,