Konkursy i loterie

Domki na Mazurach jako nagrody w loterii piwa Łomża

Poniedziałek, 12 maja 2025
Ruszyła ogólnopolska loteria dla konsumentów Łomży – wiodącej marki w ofercie polskiego producenta piwa, firmy Van Pur. Głównymi nagrodami są domki z działkami na Mazurach. Wśród nagród dodatkowych znajdziemy namioty premium z pełnym wyposażeniem kempingowym oraz nagrody pieniężne.
Pracując nad konceptem tegorocznej loterii szukaliśmy unikalnych nagród, które będą korespondowały z charakterem naszej marki. Wybraliśmy więc domki letniskowe od podlaskiego producenta, położone na Mazurach, w unikalnej, zacisznej lokalizacji, tuż przy jeziorze Tyrkło. Domki doskonale wpisują się w świat Łomży, gdzie czas płynie nieśpiesznie, pozwalając znajomym spotykać się na łonie przyrody, czyli „działeczce” -  mówi Jagoda Iwańczuk, Prezes Zarządu Van Pur.

Położone tuż przy jeziorze domki, które trafią do zwycięzców loterii Łomży charakteryzują się nowoczesną architekturą i są w pełni wyposażone. Posiadają umeblowany salon z aneksem kuchennym, sypialną, łazienką oraz przestrzenią na poddaszu. Wyposażone są również w zewnętrzny taras. Oprócz nagrody głównej, co tydzień w loterii będą również do wygrania namioty kempingowe klasy premium wraz z wyposażeniem kempingowym oraz nagrody pieniężne.

Aby wziąć udział w loterii, należy na stronie internetowej www.lomzaloteria.pl zarejestrować kod, znajdujący się pod kapslem butelki lub pod zawleczką puszki (kapsle i zawleczki muszą zostać zachowane przez uczestników do końca trwania loterii). Loteria trwa od 5 maja do 5 października 2025.

Tegoroczna loteria Łomży będzie intensywnie komunikowana. Dedykowaną reklamę zobaczymy we wszystkich ogólnopolskich stacjach TV oraz na kanałach tematycznych, w serwisach VOD, na zewnętrznych nośnikach reklamowych, w social mediach. W specjalnie na tą okazję przygotowanym spocie reklamowym zobaczymy oczywiście Adama Woronowicza w charakterystycznej kreacji Pana Łomżuni. Start kampanii już 12 maja - mówi Dawid Błaszczyk, Dyrektor Działu Marketingu i Trade Marketingu Van Pur.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada Agencja Brasil Warsaw, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Essence Mediacom. Spot wyreżyserował Jan Holoubek, autorem zdjęć jest Michał Sobociński, a producentem – Wojciech Pałys.

Reklamę promującą loterię można obejrzeć pod linkiem: Łomża - Loteria 2025

Loteria jest przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia.

efef8d79_8e12_b12c_4211_32884884e830.jpg




Źródło: M+G
Fot: mat. prasowe


tagi: domki na Mazurach , loteria , piwo , Łomża , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,