Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by wspólnie zaangażować się w to, co naprawdę ma znaczenie. Nową kampanią celebrują drugi rok wspólnej współpracy.
Momoa, którego nie trzeba nikomu przedstawiać – od ikonicznych ról w Grze o Tron, przez Aquamana, aż po najnowszy film Minecraft: The Movie, który bije rekordy oglądalności – ponownie pojawia się jako ambasador marki Nuii. Tym razem nie tylko kusi nas do odkrywania nowych smaków, ale zabiera w podróż, która porusza serce – w duchu przygody, troski o planetę i świadomego wyboru.
Smaki, które niosą historię
W kampanii marka Nuii, która poprzez smak zabiera w podróż po najdalszych zakątkach globu – kieruje nasz apetyt ku Australii. To stamtąd pochodzi bestsellerowy wariant z orzechami makadamia i słonym karmelem. To także miejsce, gdzie życie tysięcy koali, które należą do gatunku zagrożonego wyginięciem, zawisło na włosku. Zmiany klimatyczne, utrata siedlisk i choroby zagrażają tym wyjątkowym zwierzętom.
Marka, która inspiruje smakami z całego świata, stawia na coś więcej niż tylko kulinarną podróż. Angażuje się w realną pomoc – od finansowania badań i sprzętu po szerzenie świadomości na temat zagrożeń dla australijskiej przyrody. Od 2020 roku Nuii przekazało już ponad 1 milion złotych na rzecz ochrony koali w Australii, finansując między innymi sprzęt medyczny i rehabilitację. Ponadto okazuje wsparcie koalom w powrocie na wolność.
Podróż, która ma sens
W styczniu tego roku Jason Momoa odwiedził australijski szpital dla dzikich zwierząt Currumbin Wildlife Hospital, gdzie poznał historie koali walczących o przetrwanie. Jego podróż została udokumentowana w krótkim filmie. Pokazuje on spotkanie z niesamowitym zespołem i doświadczenie prawdziwej, codziennej walki o naturę.
Najnowsza kampania z Jasonem Momoą startuje równocześnie w 14 krajach Europy, w tym we Włoszech, Grecji, Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, a także w Polsce. Pojawi się w telewizji, digitalu, przestrzeniach outdoorowych oraz w mediach społecznościowych.
Aby być na bieżąco z współpracę marki z Jasonem Momoą, fani mogą śledzić @nuii_icecream_global na Instagramie lub @nuii_icecream na TikToku.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.