Advertisement

Kampanie i Promocje

We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy

Wtorek, 29 kwietnia 2025
Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem.
„We współpracy z naturą” to nowa platforma komunikacyjna Herbapolu-Lublin, która w pełni wpisuje się w aktualne trendy. Jej ideą jest pokazanie, że firma, za którą stoi ponad 75 lat tradycji, wiedzy i doświadczenia, jednocześnie pozostaje innowacyjna i idealnie osadzona we współczesności. Tworzone przez nią produkty każdego dnia i przy różnych okazjach towarzyszą konsumentom, którzy cenią sobie bliski związek z naturą. Dużą i ważną grupę stanowią tu młodzi odbiorcy, dla których korzystanie z produktów powstających z naturalnych składników jest oczywistym, codziennym wyborem.

- Kolejna odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą” została poświęcona syropom owocowym. – Syropy Herbapolu to produkty znane i lubiane, a ze względu na uniwersalność zastosowań cieszą się popularnością przez cały rok – mówi Agnieszka Cichewicz, Senior Brand Manager w Herbapol-Lublin S.A. – Teraz, w wiosenno-letnim sezonie, konsumenci sięgają po nie, by przygotować orzeźwiające napoje, pełne pysznego, owocowego smaku. W naszej kampanii postawiliśmy na dynamiczną, nowoczesną formę spotu, która pozwoliła nam w inspirujący sposób zaprezentować główne atuty naszych syropów – przede wszystkim różnorodny i szeroki wybór wariantów, wygodę i szybkość przygotowania napoju, wysoką wydajność. Bo woda i porcja owocowego syropu Herbapol z witaminami to naturalnie idealna współpraca!-

Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych oraz w zasięgowych stacjach tematycznych. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Pro/porcja, a za produkcję Highnoon. Wsparcie PR zapewnia Quality PR.

Spot z kampanii syropów owocowych „Herbapol. We współpracy z naturą.” można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=HHhQOiC8txo.



Źródło: Quality Public Relations
Fot: mat. prasowe


tagi: Herbapol , syropy owocowe , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,