Kampanie i Promocje

Kampania MOKATE Cappuccino nabiera rozpędu

Czwartek, 24 kwietnia 2025 HURT & DETAL Nr 04/230. Kwiecień 2025
Mokate Cappuccino ZERO – nowość w portfolio MOKATE – zyskuje coraz większe zainteresowanie wśród konsumentów.
Pyszny napój kawowy bez dodatku cukru, wzbogacony o błonnik, dostępny w czterech wariantach smakowych to strategiczny krok w kierunku poszerzenia portfolio firmy i dotarcia do nowych grup odbiorców, w tym generacji Z. Premiera Cappuccino ZERO to kolejny etap w rozwoju marki MOKATE i wpisuje się w obchody 35-lecia istnienia firmy. Plany na kolejne miesiące kampanii Mokate Cappuccino to intensyfikacja działań w mediach tradycyjnych i digital – m.in. ogólnopolska kampania telewizyjna i radiowa oraz współpraca z influencerami.



tagi: kampania , MOKATE Cappuccino , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,