Kampanie i Promocje

Kampania E.Wedel, która tworzy nową skalę odczuwania czekoladowej przyjemności

Środa, 23 kwietnia 2025 HURT & DETAL Nr 04/230. Kwiecień 2025
Jeśli każda kostka czekolady E.Wedel pobudza zmysły, to jaką euforię jest w stanie wywołać wizyta w Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel?
W nowej czteromiesięcznej kampanii marka postanowiła wykorzystać swoje dwa największe, unikalne w skali Polski, atuty i spiąć je jednym parasolowym hasłem: „czekoladowa przyjemność”. Z tej okazji zorganizowana została również loteria, w ramach której od 1 marca 2025 roku konsumenci – obok nagród pieniężnych – mogą wygrać bilety do najbardziej czekoladowego miejsca w Polsce. Aby wziąć udział w losowaniu, wystarczy w okresie od 1 marca do 30 czerwca 2025 roku zakupić dowolny produkt marki E.Wedel, zachować paragon i zarejestrować zgłoszenie na stronie www.loteriawedel.pl. Każdy dowód zakupu to nowa szansa na wygraną i możliwość wkroczenia w świat intensywnego doświadczania czekoladowej przyjemności! Kampania 360 zakłada intensywną komunikację poprzez różne kanały: telewizję, VOD, digital, OOH oraz programmatic i działania na TikToku. W przekazie podkreślana jest wyjątkowość czekoladowych doświadczeń, które zapewnia E.Wedel. Spot reklamowy przenosi widzów w świat, gdzie jedna kostka czekolady otwiera drzwi do niezwykłej podróży pełnej smaku i emocji.

Loteria_KV.jpg



tagi: kampania , E.Wedel , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,