Z rynku FMCG

Przed nami sezon na owoce jagodowe

Czwartek, 17 kwietnia 2025 HURT & DETAL Nr 04/230. Kwiecień 2025
Rusza kolejna odsłona kampanii „Czas na polskie superowoce!”. Od 6 lat rośnie liczba konsumentów owoców jagodowych.
Celem jest wzmocnienie trendu, postrzeganie owoców jagodowych jako superżywności i promocja mało znanego faktu: nasz klimat sprawia, że nigdzie na świecie nie uprawia się tak wielu gatunków, tej jakości i w takich wolumenach. Promowana będzie codzienna konsumpcja i sezony zbiorów: truskawki, jagody kamczackiej, agrestu, borówki, malin, jeżyn, porzeczek, aronii, rokitnika, minikiwi i żurawiny. Kampania realizowana jest w social mediach, portalach Onet, WP, Interia. Owoce regularnie pojawią się w RMF FM, Radio 357 i Polskim Radio.

Więcej na polskiesuperowoce.pl.



tagi: rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,