Drogeria

Foxy w nowej kampanii zachęca do odpowiedzialnych wyborów i czytania etykiet

Wtorek, 15 kwietnia 2025
Świadomość ekologiczna Polaków cały czas rośnie i coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że ich codzienne decyzje zakupowe mają realny wpływ na stan planety.
W swojej nowej kampanii Foxy pokazuje, że nie ma przed konsumentami tajemnic odnośnie do produkcji swojego asortymentu i zachęca ich do czytania etykiet oraz wybierania transparentnych produktów, zgodnych z wyznawanymi wartościami. „Powód jest napisany na etykiecie” to najnowsza kampania Foxy, która w telewizji pojawiła się już w lutym. W serii pięciu 30-sekundowych spotów, marka prezentuje kluczowe produkty ze swojego portfolio.

Najważniejszym przekazem kampanii jest jednak podkreślenie powodów, dla których marka Foxy jest lepszym i bardziej jakościowym wyborem podczas codziennych zakupów. Spoty prezentują różnych bohaterów, którzy cenią sobie jakość, ekonomiczność, organizację, troskę o środowisko czy równowagę, tym samym nawiązując do wartości marki Foxy. W materiale wyszczególnione zostają walory produktu, o których można się dowiedzieć, zapoznając się z etykietą. Głównym hasłem kampanii jest „Powód jest napisany na etykiecie. Warto ją przeczytać”.



tagi: Foxy , kampania , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,