Kampanie i Promocje

Ruszyła kampania Eduscho Family „Nowe opakowanie, ten sam smak!“

Poniedziałek, 14 kwietnia 2025
Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Eduscho, której głównym bohaterem jest żółte Family. Znana Polakom żółta kawa, która po ubiegłorocznym rebrandingu dołączyła do portfolio marki Eduscho, będzie widoczna przy popularnych programach telewizyjnych. Na kwiecień i maj zaplanowano też działania influencer marketingowe z takimi gwiazdami, jak m.in. Krzysztof Ibisz, Katarzyna Dowbor i Joanna Koroniewska-Dowbor. Sama kampania influencerska dotrze do ok. 4 milionów Polaków.
Działania dla Eduscho prowadzone są już w przestrzeni telewizyjnej i prasie. W kolejnym kroku, marka zaznaczy swoją obecność w mediach społecznościowych, współpracując z  szeroko zasięgowymi influencerami. – Kawa Eduscho Family łączy pokolenia i często jest nieodłącznym elementem spotkań, co podkreślamy w naszej najnowszej kampanii. Celem tych aktywacji jest poinformowanie konsumentów, że Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, tylko w nowym opakowaniu. Nieprzypadkowo postawiliśmy na media, kanały i formaty atrakcyjne dla szerokiej grupy docelowej – mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager Coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa.

Wielokanałowe działania

Kampanię „Nowe opakowanie, ten sam smak!”  wesprą działania influencer marketingowe realizowane ze znanymi i lubianymi przez Polaków twórcami. Do przekonania się, że Eduscho Family to ten sam, kultowy smak w nowym, odświeżonym opakowaniu zaproszą m.in. influencerzy Jaś Dąbrowski, O Matko i Córko oraz Ula Grotyńska. Wśród kreatorów treści nie zabraknie także znanych popularnych celebrytów, jak Krzysztof Ibisz, Joanna Koroniewska-Dowbor i Katarzyna Dowbor. Twórcy zachęcą również swoich odbiorców do spróbowania pozostałych wariantów Eduscho, np. ziarnistych Caffè Crema czy Espresso Intenso. W ramach aktywacji w mediach drukowanych marka podkreśla wartość relacji międzyludzkich. Publikacjom towarzyszy socjologiczny insight mówiący, że rytuał wspólnego picia kawy jest tym, co może wzmacniać nasze wzajemne relacje.

Kulturowa moc kawy

W wielu polskich domach żółte Family, stanowi ważny element rodzinnych spotkań. – We współczesnym świecie, w którym tak wiele się dzieje Polacy dostrzegają, że jakość relacji jest wartością nie do przecenienia. Najdłuższe badanie szczęścia realizowane przez Uniwersytet Harvard od 1938 roku do dziś, pokazuje, że związki międzyludzkie mają ogromny wpływ na nasze zdrowie, na nasz dobrostan. Rytuał wspólnego picia kawy jest tym co może wzmacniać nasze wzajemne relacje. Kawa to międzypokoleniowy łącznik, który pozwala na wspólne spędzenie czasu, przy rozmowach na temat tego co wydarzyło się w ciągu dnia, ale też na poważniejsze tematy. Kawa to moment uważności na drugiego człowieka, pielęgnowania bliskości, której tak wszyscy potrzebujemy - tłumaczy Katarzyna Krzywicka-Zdunek, socjolożka.

Żółte Family od Eduscho

Włączenie żółtej Family do portfolio Eduscho to gwarancja m.in. jeszcze lepszej widoczności produktu na półce, a co za tym idzie, łatwości w jej namierzeniu. Ten sam, dobrze znany smak i aromat został zamknięty w nowoczesnym, przykuwającym uwagę opakowaniu, którego elementy są spójne ze stylistyką Eduscho.

Za realizowane w ramach kampanii „Nowe opakowanie, ten sam smak” aktywności w mediach społecznościowych oraz strategię i zakup mediów odpowiadają agencje FUSE oraz OMD z OMD Group. Autorem spotu sponsorskiego, który można oglądać w telewizji oraz serwisach VOD jest agencja DDB. Za działania PR odpowiada agencja doradztwa strategicznego 24/7Communication.




Źródło: 24/7Communication
Fot: mat. prasowe



tagi: kampania , Eduscho Family , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,