Kategorie produktów

Odpowiedzialne wybory na wyciągnięcie ręki – Foxy inspiruje do świadomej konsumpcji

Piątek, 11 kwietnia 2025 HURT & DETAL Nr 04/230. Kwiecień 2025
Marki, które inwestują w zrównoważony łańcuch dostaw, tworzą przyszłość, w której etyka i ekologia idą w parze z bieżącymi trendami. „Powód jest napisany na etykiecie” – to najnowsza kampania Foxy, w której marka pokazuje, że nie ma przed konsumentami tajemnic dotyczących produkcji swojego asortymentu i zachęca ich do czytania etykiet. O komunikacji oraz podejściu marki opowiada Tomasz Walicki – Dyrektor marketingu Foxy.
Marka Foxy skupia się na intensywnej komunikacji swojej transparentności – czy można ją uznać za wyróżnik marki?

Tak, chcemy, aby transparentność była jedną z pierwszych rzeczy, które przychodzą konsumentowi i branży do głowy, gdy myślą o Foxy. To bardzo ważny filar naszej działalności. Choć ekologia i przejrzystość zawsze były dla nas ważne, teraz zwracamy uwagę również na to, że wszystkie te informacje, dzięki którym można dokonać lepszego dla środowiska wyboru, są dostępne na etykiecie produktów z całego naszego portfolio.

Jakie dokładnie informacje można tam znaleźć, aby upewnić się, że Foxy to odpowiedzialny i świadomy wybór?

Wiemy, że konsumenci szukają produktów, które są zgodne z wyznawanymi przez nich wartościami, jak proekologiczność, jakość, wygoda, ale też komfort użytkowania. Na opakowaniach znajdą informacje o certyfikatach pochodzenia surowców, właściwościach produktu, składzie, sposobach utylizacji opakowania, a nawet tym, że do produkcji asortymentu Foxy wykorzystywana jest jedynie energia pozyskiwana z odnawialnych źródeł.

Jak zapatrujecie się na kwestie dotyczące transparentności i ekologii w branży?

Uważamy, że kwestie te będą stawały się jeszcze bardziej istotne. Branża handlowa powinna traktować ekologię i transparentność jako fundament działania, nie trend. Tym bardziej, że wdrażanie takich przedsięwzięć można zacząć od małych kroków, takich jak właśnie zmiany w zakresie codziennych zakupów czy zamówień.




tagi: Foxy , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,