Marki, które inwestują w zrównoważony łańcuch dostaw, tworzą przyszłość, w której etyka i ekologia idą w parze z bieżącymi trendami. „Powód jest napisany na etykiecie” – to najnowsza kampania Foxy, w której marka pokazuje, że nie ma przed konsumentami tajemnic dotyczących produkcji swojego asortymentu i zachęca ich do czytania etykiet. O komunikacji oraz podejściu marki opowiada Tomasz Walicki – Dyrektor marketingu Foxy.
Marka Foxy skupia się na intensywnej komunikacji swojej transparentności – czy można ją uznać za wyróżnik marki?
Tak, chcemy, aby transparentność była jedną z pierwszych rzeczy, które przychodzą konsumentowi i branży do głowy, gdy myślą o Foxy. To bardzo ważny filar naszej działalności. Choć ekologia i przejrzystość zawsze były dla nas ważne, teraz zwracamy uwagę również na to, że wszystkie te informacje, dzięki którym można dokonać lepszego dla środowiska wyboru, są dostępne na etykiecie produktów z całego naszego portfolio.
Jakie dokładnie informacje można tam znaleźć, aby upewnić się, że Foxy to odpowiedzialny i świadomy wybór?
Wiemy, że konsumenci szukają produktów, które są zgodne z wyznawanymi przez nich wartościami, jak proekologiczność, jakość, wygoda, ale też komfort użytkowania. Na opakowaniach znajdą informacje o certyfikatach pochodzenia surowców, właściwościach produktu, składzie, sposobach utylizacji opakowania, a nawet tym, że do produkcji asortymentu Foxy wykorzystywana jest jedynie energia pozyskiwana z odnawialnych źródeł.
Jak zapatrujecie się na kwestie dotyczące transparentności i ekologii w branży?
Uważamy, że kwestie te będą stawały się jeszcze bardziej istotne. Branża handlowa powinna traktować ekologię i transparentność jako fundament działania, nie trend. Tym bardziej, że wdrażanie takich przedsięwzięć można zacząć od małych kroków, takich jak właśnie zmiany w zakresie codziennych zakupów czy zamówień.
Różnice w prawodawstwie hamują eksport i rozwój firm...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.