Bakalland to jedna z wiodących marek zdrowych przekąsek w Polsce. Jakie strategie wpłynęły na jej rozpoznawalność?
Rozwój Bakallandu to efekt strategii opartej na innowacyjności, wysokiej jakości oraz dostosowaniu do zmieniających się potrzeb konsumentów. Ważnym momentem był rebranding w 2023 roku, który wzmocnił wizerunek marki jako eksperta w kategorii bakalii dzięki nowej identyfikacji wizualnej i komunikacji.
Rozwinęliśmy ofertę przekąsek. Wprowadziliśmy smakowe pistacje, nerkowce i nowe mieszanki bakaliowe. Doskonałym przykładem skutecznej ekspansji produktowej była także współpraca z marką Wedel – połączenie bakalii z kultową czekoladą spotkało się z entuzjazmem konsumentów. Takie działania odpowiadają na potrzeby rynku oraz kształtują trendy w zdrowych przekąskach.
Rynek zdrowych przekąsek dynamicznie się zmienia. Jak Bakalland dostosowuje ofertę do rosnących oczekiwań konsumentów?
Rynek zdrowych przekąsek dynamicznie się rozwija, a konsumenci częściej wybierają produkty o prostym składzie i wysokiej wartości odżywczej. W FoodWell (właściciel marki Bakalland) uważnie obserwujemy te zmiany, a także aktywnie je kreujemy. Dzięki badaniom rynku i analizie trendów stale udoskonalamy nasze portfolio, wprowadzając rozwiązania oparte na naturalnych składnikach. Stawiamy na transparentność, dostosowując produkty do oczekiwań konsumentów, a innowacyjność to część naszego DNA.
Jakie wartości stoją za marką Bakalland i w jaki sposób wpływają na wybór składników oraz produkcję zdrowych przekąsek?
Marka Bakalland odpowiada na rosnące oczekiwania konsumentów wobec zdrowych przekąsek. Konsekwentnie rozwijamy portfolio produktów o czystym składzie, bez zbędnych dodatków. Nasze podejście opiera się na rzetelnej selekcji surowców oraz innowacjach zgodnych z trendami żywieniowymi. Hasło „Jesz, co dobre” zobowiązuje – oferujemy produkty, które łączą walory odżywcze z doskonałym smakiem, wspierając świadome decyzje żywieniowe naszych konsumentów.
Różnice w prawodawstwie hamują eksport i rozwój firm...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.