Wywiady

Wywiad z Anną Anusiak, Dyrektorem Marketingu w firmie Bewa

Czwartek, 10 kwietnia 2025 Autor: Katarzyna Jurkitewicz, HURT & DETAL Nr 04/230. Kwiecień 2025
Trzy pytania do Anny Anusiak, Dyrektor Marketingu w firmie Bewa, kieruje Katarzyna Jurkitewicz.
Spółka Bewa ogłosiła przejęcie Voda Nature. Dlaczego zdecydowaliście się na ten krok?

Przejęcie Voda Nature to dla nas strategiczny krok, który pozwala rozwijać segment napojów innowacyjnych, zgodnych z trendami konsumenckimi. Jesteśmy gotowi na wyzwania, jakie stawiają przed nami nowe pokolenia. Napój idealny to nie tylko smak, ale też czysty skład i wartość dodana jaką niesie dla zdrowia i dobrego samopoczucia. Spółkę Voda Nature tworzy zespół doświadczonych osób, które z sukcesem wprowadzały wysokiej jakości produkty na rynki międzynarodowe. Połączenie ich kreatywności i know-how z zapleczem technologicznym oraz skalą działania Bewy otwiera nowe możliwości rozwoju.

Na rynku pojawią się nowości stworzone przez Voda Nature we współpracy z Bewą. Proszę opowiedzieć o tych produktach.

Pierwszy wspólny produkt to Funky Voda 0% – linia moktajli bezalkoholowych wpisująca się w światowy trend NoLo oraz rosnącą świadomość zdrowia konsumentów. Ponad 62% Polaków deklaruje ograniczenie spożycia napojów alkoholowych. Młodzi ludzie unikają alkoholu, tytoniu, dbają o ruch, dietę, sen. Dlatego hasłem Funky Voda jest „Thirsty for life”, bo pragnienie życia w dobrej kondycji to dziś priorytet.

Równolegle rozwijamy napoje funkcjonalne – dostosowane do tempa współczesnego życia, wspierające organizm i jego naturalną równowagę. Zdrowie to inwestycja długoterminowa, a my chcemy ułatwić konsumentom dbanie o siebie poprzez innowacyjne produkty o czystych składach i wartościach dodanych wpływających na ich samopoczucie.

Jakie kolejne wyzwania przed Wami?

Planujemy dalszą ekspansję zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jesteśmy w trakcie realizacji inwestycji, które zwiększą nasze moce produkcyjne i dadzą nam więcej elastyczności. Bardzo ważne są też działania w zakresie sustainability: nasze butelki zawierają dziś co najmniej kilkanaście procent mniej plastiku niż jeszcze kilka lat temu, inwestujemy w energooszczędne rozwiązania oraz budowę alternatywnych źródeł energii. Wiemy, jak istotne jest bycie odpowiedzialnym producentem. Nie zwalniamy tempa, chcemy współtworzyć zmiany w kategorii napojów.




tagi: Bewa , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,