Drogeria

Wonder Wash – innowacyjne żele do prania dostępne w Polsce

Środa, 09 kwietnia 2025
Unilever, odpowiadając na globalny insight konsumencki – rosnącą potrzebę szybkich, ale skutecznych rozwiązań w codziennym praniu – wdraża największą innowację w historii kategorii detergentów do prania. Wonder Wash to zaawansowana technologicznie linia żeli do prania stworzona specjalnie z myślą o krótkich, nawet 15-minutowych cyklach.
Wonder Wash łączy szybkie działanie z wysoką skutecznością. Dzięki szybciej aktywującym się składnikom, produkt usuwa nawet niewidoczne zabrudzenia (np. pot czy kurz, które stanowią aż 70% zanieczyszczeń na ubraniach), zapewniając jednocześnie długotrwałą świeżość – nawet w przypadku krótkiego czasu prania, do którego tradycyjne detergenty nie są przystosowane.

Nowa kategoria, szybkie wdrożenie

Wprowadzenie Wonder Wash to nie tylko rozszerzenie portfolio – to współtworzenie dynamicznie rosnącej kategorii środków do szybkiego prania, której wartość globalnie ma osiągnąć 2 miliardy euro do 2026 roku. Innowacja została wdrożona już na kilkunastu rynkach, a do końca 2025 roku Unilever planuje obecność Wonder Wash w 20 krajach. W Polsce Wonder Wash jest dostępny w portfolio marki Coccolino.

Jak pokazują dane, aż 80% konsumentów korzysta z krótkiego cyklu prania co najmniej raz w tygodniu, a  tempo życia sprawia, że rozwiązania które są szybkie, ale równocześnie nie wiążą się z kompromisem dotyczącym efektywności stają się  ważną  potrzebą konsumencką.

– Dostrzegamy wyraźną zmianę oczekiwań konsumentów  – liczy się skuteczność działania w krótkim czasie. Coccolino Wonder Wash jest innowacją idealnie odpowiadającą na tę potrzebę i realnie ułatwia życie konsumentom, pozwalając na oszczędność czasu, ale też wody i energii – mówi Olga Motyl, Brand Manager Laundry w Unilever.

Wdrożenie zgodne ze strategią GAP 2030

Wonder Wash to konkretny przykład realizacji strategii GAP 2030 (Growth Action Plan 2030), integrujący dane konsumenckie, naukę i technologię – od badań i rozwoju, przez łańcuch dostaw, po komunikację.

Twarzą globalnej kampanii, którą możemy zobaczyć również w Polsce, jest Usain Bolt – najszybszy człowiek świata. Jego wizerunek doskonale oddaje główną korzyść Wonder Wash – skuteczność nawet w ekspresowym tempie. Kampania, widoczna w telewizji, digitalu i punktach sprzedaży, podkreśla nowoczesność i główne zalety produktu, który idealnie wpisuje się w potrzeby zabieganych, ale świadomych konsumentów.

Dzięki podejściu „science-first” i wykorzystaniu nowoczesnych technologii, Wonder Wash otwiera nowy rozdział w myśleniu o codziennych produktach chemii gospodarczej – stawiając na rzeczywistą wartość użytkową, innowacyjność i adaptację do zmieniającego się stylu życia.




Źródło: 38PR
Fot: mat. prasowe



tagi: żele do prania , Wonder Wash , innowacje , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,