"Nawet pół Żubra wystarczy, żeby go docenić" – nowa kampania marki Żubr
Poniedziałek, 07 kwietnia 2025
Z początkiem kwietnia startuje największa tegoroczna kampania marki Żubr, niosąca przekaz, że gdy Żubr – król puszczy – jest na straży, wszystko znajduje się na właściwym miejscu.
W najnowszym spocie reklamowym Żubr konsekwentnie występuje w roli strażnika i opiekuna puszczy, który w charakterystyczny dla siebie sposób wkracza do akcji, gdy jedno ze zwierząt znajduje się w opresji. Spot kończy się zabawną puentą, podkreślającą znane od lat poczucie humoru marki.
- Hasło kampanii – „Nawet pół Żubra wystarczy, żeby go docenić” – ma podwójne znaczenie. Z jednej strony oczywiście podkreśla siłę i niepodważalną wartość Żubra, który potrafi zadbać o to, by wszystko znalazło się w bezpiecznym miejscu. Oznacza, to że jeśli jest Żubr, niewiele potrzeba, by wszystko było dobrze – w zasadzie wystarczy nawet pół Żubra. Z drugiej strony można rozumieć je również dosłownie – wyjaśnia Michał Szczerba, Brand Manager marki Żubr.
Poza kampanią w TV i digitalu działania promocyjne zostały wzmocnione szeregiem niestandardowych aktywności, w tym współpracą z memosferą i prasą.
Za koncepcję spotu odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się Papaya Films, udźwiękowieniem Juice, a postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR prowadzi Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, należąca do Publicis Groupe.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.