Rusza nowa kampania serków śmietankowych Łaciatych
Poniedziałek, 07 kwietnia 2025
Najnowsza kampania marketingowa Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w kreatywny sposób podkreśla wszechstronność serków Łaciatych i ich uniwersalne zastosowanie w kuchni. Charakterystyczne krowie łaty i tajemnicza ręka z apetytem na dobry serek po raz kolejny będą bohaterami humorystycznych spotów reklamowych, prezentujących bogactwo smaków i możliwości kulinarnych.
Bez względu na porę dnia, miejsce czy towarzystwo, serki Łaciate zawsze są dobrym wyborem. Szeroka gama produktów – śmietankowe i puszyste, naturalne i smakowe, z różnorodnymi dodatkami – pozwala zadowolić każdy apetyt i sprostać wszelkim kulinarnym wyzwaniom.
Kampania startuje 7 kwietnia i zakłada kompleksowe działania z wykorzystaniem różnorodnych kanałów dotarcia do konsumentów.
-– Łaciate to marka z wieloletnią tradycją i posiada silną pozycję na rynku. Jest bardzo rozpoznawalna wśród konsumentów wszystkich pokoleń. Charakterystyczne opakowania z krowimi łatami stały się synonimem wysokiej jakości i doskonałego smaku. Pokazujemy, że serki śmietankowe i puszyste Łaciate to nie tylko dodatek do kanapek. To wszechstronne produkty, które mogą służyć jako baza do past, gofrów, sosów, farszów, a nawet deserów. Lekka i humorystyczna forma przekazu ma zainspirować konsumentów do kreatywności w kuchni -– podkreśla Dorota Grabowska, Dyrektor Marketingu SM Mlekpol.
Kampania TV realizowana będzie w dwóch etapach: wiosennym (kwiecień-czerwiec) i zimowym (listopad-grudzień), z uzupełniającymi działaniami digitalowymi przez cały rok. Szczególny nacisk położono na platformy społecznościowe, w tym TikTok i Pinterest, aby skutecznie docierać do młodszych konsumentów. Na wiosnę serki Łaciate zagoszczą w popularnych programach śniadaniowych, a jesienią marka nawiąże współpracę z TVN i ich czołowym programem Masterchef. Całość działań niestandardowych otwiera natomiast nowy projekt Majówki z Radiem Zet, gdzie Łaciate będzie sponsorem wydarzeń w czterech mazurskich miejscowościach: Szczytno, Giżycko, Mrągowo, Mikołajki. Dzięki tej akcji produkty Łaciate pojawią się dodatkowo w przestrzeni miejskiej i stworzą okazję dla konsumentów do wspólnej zabawy.
Zaplanowane współprace z influencerami dodatkowo wzmocnią przekaz i zwiększą zasięg, docierając do różnorodnych grup odbiorców w całej Polsce. W social mediach pojawią się także konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Więcej inspiracji można znaleźć na stronie https://laciatyija.pl/, gdzie regularnie publikowane są przepisy i pomysły na wykorzystanie serków Łaciatych w codziennej kuchni.
Za ideę kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Molecular Worldwide, a za zakup mediów agencja Media Direction OMD. Nad całością realizacji czuwa natomiast Katarzyna Skrodzka – brand manager marki Łaciate.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.