Kampanie i Promocje

To takie proste! Pepsi startuje z nową kampanią

Piątek, 04 kwietnia 2025
Proste i perfekcyjne połączenie, które daje orzeźwienie? Kiedyś Pepsi z plasterkiem cytryny, dziś – Pepsi Twist lub Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny. Marka rusza z nową, wielokanałową kampanią pod hasłem „To takie proste”, celebrującą prostotę, nostalgię i świeże podejście do klasyki – zarówno w komunikacji, jak i działaniach brandowych.
Prosty twist na klasykę

Tegoroczna kampania nawiązuje do klasycznego, pełnego sentymentu połączenia - Pepsi z cytryną. Hasło „To takie proste” niesie ze sobą jasny przekaz: nie trzeba już kroić, wyciskać ani martwić się o pestki – wystarczy otworzyć napój, by cieszyć się ulubionym smakiem. Teraz dostępny jest w dwóch wariantach – klasycznym oraz bez cukru – i w nowych, wygodnych pojemnościach: 0,33 l w puszce oraz 0,85 l, 1 l i 1,75 l w butelce. Z początkiem kwietnia wystartował spot reklamowy stylizowany na kultowy program zakupowy z lat 90., w którym pojawia się specjalny numer telefonu. Po jego wybraniu połączenie odbiera Norbi – który w zależności od wyboru dzwoniącego może opowiedzieć o aktualnie trwającym konkursie marki lub zaśpiewać swój największy hit w wersji dedykowanej Pepsi Twist.

Pepsi & smak cytryny – to takie proste!

Działania obejmują szerokozasięgową obecność w mediach – zarówno w telewizji, jak i digitalu – oraz kontekstową komunikację w przestrzeni miejskiej (OOH i DOOH). Ważnym elementem jest kreatywny konkurs konsumencki „To takie proste” dostępny na platformie Joy by PepsiCo. Ideę kampanii wspierają także influencerzy, którzy dzielą się swoim „prostym twistem” w mediach społecznościowych.

To jednak nie koniec - już w maju kampania zyska modowy akcent. We współpracy z kultową polską marką odzieżową, powstanie nowy drop ubraniowy. Kolekcja, zaprojektowana specjalnie z okazji kampanii, będzie dostępna w limitowanej ilości podczas dropu wyłącznie na stronie internetowej Pepsi.

- Kampania “To takie proste” to ukłon w stronę prostych przyjemności, które dobrze znamy i do których chętnie wracamy. Zależało nam, by połączyć ten sentyment z nowoczesnym podejściem do komunikacji – stąd obecność w niestandardowych formatach, silna obecność w digitalu i współpraca w ramach dropu z kultową polską marką odzieżową. Pepsi Twist i Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny, na które czekało wielu konsumentów, obecne są już na stałe w portfolio marki - a nowa kampania jest naszym sposobem na opowiedzenie tej historii w świeży, angażujący sposób – mówi Zofia Kopczyńska, Senior Brand Manager Pepsi Zero Cukru.

To takie proste, że możesz to mieć

Dodatkowo, w ramach kampanii, Pepsi organizuje konkurs konsumencki, który potrwa od 1 do 30 kwietnia 2025 roku. Udział w nim to nic prostszego – wystarczy kupić swoją ulubioną Pepsi o smaku cytryny, zachować dowód zakupu i zgłosić się do konkursu na platformie www.joy-pepsico.eu oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Na wygranych czekają wyjątkowe nagrody, cytryna na kółkach czyli Citroen C3, aparaty Instax Mini Liplay z zestawem filmów, oraz kultowy kubek termiczny Stanley.

Za opracowanie strategii komunikacji i stworzenie idei kreatywnej kampanii odpowiada wewnętrzna agencja PepsiCo – Sips & Bites. Na bazie tego konceptu polską odsłonę kampanii opracowała agencja Feeders. Za działania PR odpowiada Flywheel Public Relations, natomiast strategię mediową, planowanie i zakup mediów realizuje Zenith Polska.




Źródło: Flywheel Public Relations
Fot: mat. prasowe





tagi: Pepsi , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,