Kampanie i Promocje

W Lidlu za koszyk na Wielkanoc zapłacimy 13 zł mniej

Środa, 02 kwietnia 2025
W tym roku Lidl Polska sprawił, że przygotowania do świąt wielkanocnych są nie tylko wygodne, ale i wyjątkowo korzystne dla domowego budżetu. Analiza świątecznego koszyka pokazuje, że zakupy w Lidl Polska są o ponad 13 zł tańsze niż u konkurencji.
Dzięki szerokiemu wyborowi produktów najwyższej jakości i konkurencyjnym cenom, Lidl Polska umożliwia przygotowanie tradycyjnych świątecznych potraw bez nadwyrężania domowego budżetu. W ramach Lidlowego Przeglądu Cenowego sieć zbadała ceny 15 przykładowych produktów na święta, robiąc zakupy w 10 sklepach stacjonarnych Lidl Polska i 10 sklepach stacjonarnych głównego konkurenta zlokalizowanych w różnych miejscowościach w Polsce. Przy porównaniu cen zostały wzięte pod uwagę takie same lub tożsame produkty marek własnych o jednakowych pojemnościach i gramaturach.

Według zestawienia koszyk na Wielkanoc w Lidlu był tańszy o ponad 13 złotych! To oznacza więcej pieniędzy na inne świąteczne przyjemności. Za zakupy w Lidl Polska zapłacono 91,25 zł, a w obiekcie konkurencji 104,91 zł.

W ofercie Lidl Polska klienci znajdą wszystko, czego potrzebują do stworzenia smacznych i aromatycznych wielkanocnych dań – od świeżych jaj, przez soczyste wędliny, po składniki na tradycyjne wypieki. W trosce o wygodę zakupów, sieć oferuje również szeroki wybór produktów marek własnych, które łączą wysoką jakość z przystępną ceną.

A to nie wszystko! W ramach kolejnej analizy Lidlowego Przeglądu Cenowego, porównano ceny w sklepach na Wschodzie i Zachodzie Polski. Lidl Polska gwarantuje, że produkty we wszystkich sklepach sieci dostępne są w tej samej cenie w całym kraju. Natomiast zakupy u głównego konkurenta mogą różnić się nawet o 14 zł w zależności od lokalizacji. Co więcej, koszyk porównywanych produktów jest tańszy w Lidl Polska w każdym miejscu zakupu, a oszczędność może wynieść nawet ponad 16 zł!

Najnowsza odsłona kampanii wystartowała z końcem marca i jest obecna w różnych kanałach: w telewizji, radiu, gazetkach Lidl Polska, mediach społecznościowych oraz na platformie YouTube. Kampania powstała przy współpracy z GPD Agency, zaś za zakup mediów odpowiada Havas Media.





Źródło: Komunikacja Plus



tagi: Lidl Polska , Wielkanoc , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,