W Lidlu za koszyk na Wielkanoc zapłacimy 13 zł mniej
Środa, 02 kwietnia 2025
W tym roku Lidl Polska sprawił, że przygotowania do świąt wielkanocnych są nie tylko wygodne, ale i wyjątkowo korzystne dla domowego budżetu. Analiza świątecznego koszyka pokazuje, że zakupy w Lidl Polska są o ponad 13 zł tańsze niż u konkurencji.
Dzięki szerokiemu wyborowi produktów najwyższej jakości i konkurencyjnym cenom, Lidl Polska umożliwia przygotowanie tradycyjnych świątecznych potraw bez nadwyrężania domowego budżetu. W ramach Lidlowego Przeglądu Cenowego sieć zbadała ceny 15 przykładowych produktów na święta, robiąc zakupy w 10 sklepach stacjonarnych Lidl Polska i 10 sklepach stacjonarnych głównego konkurenta zlokalizowanych w różnych miejscowościach w Polsce. Przy porównaniu cen zostały wzięte pod uwagę takie same lub tożsame produkty marek własnych o jednakowych pojemnościach i gramaturach.
Według zestawienia koszyk na Wielkanoc w Lidlu był tańszy o ponad 13 złotych! To oznacza więcej pieniędzy na inne świąteczne przyjemności. Za zakupy w Lidl Polska zapłacono 91,25 zł, a w obiekcie konkurencji 104,91 zł.
W ofercie Lidl Polska klienci znajdą wszystko, czego potrzebują do stworzenia smacznych i aromatycznych wielkanocnych dań – od świeżych jaj, przez soczyste wędliny, po składniki na tradycyjne wypieki. W trosce o wygodę zakupów, sieć oferuje również szeroki wybór produktów marek własnych, które łączą wysoką jakość z przystępną ceną.
A to nie wszystko! W ramach kolejnej analizy Lidlowego Przeglądu Cenowego, porównano ceny w sklepach na Wschodzie i Zachodzie Polski. Lidl Polska gwarantuje, że produkty we wszystkich sklepach sieci dostępne są w tej samej cenie w całym kraju. Natomiast zakupy u głównego konkurenta mogą różnić się nawet o 14 zł w zależności od lokalizacji. Co więcej, koszyk porównywanych produktów jest tańszy w Lidl Polska w każdym miejscu zakupu, a oszczędność może wynieść nawet ponad 16 zł!
Najnowsza odsłona kampanii wystartowała z końcem marca i jest obecna w różnych kanałach: w telewizji, radiu, gazetkach Lidl Polska, mediach społecznościowych oraz na platformie YouTube. Kampania powstała przy współpracy z GPD Agency, zaś za zakup mediów odpowiada Havas Media.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.