Z rynku FMCG

Biedronka na wiosnę otworzy ponad 30 nowoczesnych sklepów

Poniedziałek, 31 marca 2025
Biedronka kontynuuje ekspansję. Tylko w marcu otworzy 11 nowych punktów, a w duchu wiosennych porządków sieć udostępni 26 placówek po kompleksowej modernizacji.
Otwarcia nowych sklepów Biedronki objęły między innymi Baboszewo, Cedynię, Ciechanów, Dąbrówno, Lublin, Łódź, Szreńsk, Świebodzice czy Wysokie Mazowieckie. Nowoczesne, przyjazne wnętrza sklepów zapraszają klientów do odkrywania bogatej oferty produktów idealnych na wiosenny sezon.

- Konsekwentnie realizujemy naszą strategię na 2025 rok, szczególnie ważny w kontekście jubileuszu 30-lecia naszej działalności w Polsce. W jej ramach planujemy otworzyć od 130 do 150 nowych placówek oraz zmodernizować od 250 do 275 istniejących sklepów. Starannie wybieramy kolejne punkty na mapie Polski tak, by odpowiadały na realne potrzeby mieszkańców - zarówno w dużych aglomeracjach, jak i mniejszych miejscowościach. Zmodernizowane i nowe placówki zyskują nie tylko nowoczesny wygląd i ekologiczne rozwiązania, ale przede wszystkim nową jakość obsługi klienta. To kolejny krok w umacnianiu naszej pozycji lidera rynku, przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjności cenowej. Co ważne, każda nowa placówka to nowe miejsca pracy, co wpływa na rozwój lokalnych społeczności. - mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny, członek zarządu w sieci Biedronka.

Oszczędność energii i nowoczesne wyposażenie

W nowych i wyremontowanych placówkach Biedronki troska o środowisko idzie w parze z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, dlatego w nowo otwartych 13 lokalizacjach zamontowano instalacje fotowoltaiczne. Wprowadzone systemy zarządzania energią wraz z oświetleniem LED przynoszą wymierne efekty - redukcję zużycia energii sięgającą 15%. To konkretny wkład w realizację celów środowiskowych sieci.

image_processing20250328_9_vigu63.jpg

Istotnym krokiem w kierunku digitalizacji i ograniczenia zużycia papieru jest wdrożenie elektronicznych etykiet cenowych w 6 nowych sklepach.

image_processing20250328_9_sdkyzg.jpg

Warto podkreślić, że 8 spośród 11 nowo otwartych placówek zostało wyposażonych w nowoczesne lady tradycyjne. To przestrzeń, gdzie klienci znajdą szeroki wybór świeżych mięs, wędlin, serów i ryb, w tym produktów od lokalnych dostawców, dostępnych na wagę w atrakcyjnych cenach. To rozwiązanie, które wyróżnia Biedronkę na tle konkurencji i cieszy się rosnącą popularnością wśród klientów. Dodatkowo, w 5 nowych sklepach klienci mogą korzystać z praktycznych krajalnic do chleba, umożliwiających dostosowanie grubości kromek do indywidualnych preferencji.

image_processing20250328_9_vxgyqv.jpg

Modernizacja istniejących placówek

Równolegle z otwieraniem nowych lokalizacji, sieć przeprowadziła gruntowną modernizację 26 istniejących sklepów. Odświeżone placówki w takich miejscowościach jak m.in. Brzesko, Chełm, Gliwice, Koluszki czy Płońsk, zyskały nie tylko nowy wygląd, ale przede wszystkim funkcjonalne rozwiązania poprawiające komfort zakupów. Każdy odnowiony sklep został dostosowany do najnowszych standardów sieci. Zmodernizowane sklepy zostały wyposażone w przestronne alejki oraz energooszczędne oświetlenie. Modernizacja objęła również instalację energooszczędnych rozwiązań, zgodnych z polityką zrównoważonego rozwoju firmy – wszystkie otwarte w marcu po remoncie placówki wyposażone są w elektroniczne cenówki, a w prawie połowie zainstalowano energooszczędne panele fotowoltaiczne.

image_processing20250328_9_5460gd.jpg





Źródło: Biedronka
Fot: mat. prasowe






tagi: Biedronka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,