Z rynku FMCG

Warszawa: lodziarnio-kawiarnie Grycan Café w nowej odsłonie już otwarte

Poniedziałek, 24 marca 2025
Z początkiem 2025 roku marka Grycan zmodernizowała dwie warszawskie lodziarnio-kawiarnie – w Factory Annopol oraz CH King Cross Praga. Lokale w nowym standardzie to miejsca spotkań i celebracji chwil, których wystrój wnętrz łączy przywiązanie do tradycji i najwyższej jakości z nowoczesną aranżacją.
– „Chcemy, aby Goście czuli się u nas jak najlepiej i miło spędzali czas w gronie najbliższych. Dlatego wnętrza naszych nowych lodziarnio-kawiarni są jeszcze bardziej przytulne i kameralne, a oferta menu bogatsza i zachęcająca do odwiedzania nas o każdej porze dnia. Zależy nam, aby Goście rozkoszowali się nie tylko lodami i deserami, ale mogli również skosztować nowych sezonowych propozycji i cieszyć się smakiem wybornej kawy. Serdecznie zapraszamy” – mówi Małgorzata Grycan, współwłaścicielka sieci.

W zrewitalizowanych lodziarnio-kawiarniach dominują jasne, ciepłe barwy, które współgrają z drewnianymi elementami wystroju wnętrz. Stonowana kolorystyka w połączeniu z czernią podkreśla kawiarniany charakter lokali. Ważną rolę kawy uwzględnia także nowe logo Grycan Café. Strefowa aranżacja i klasyczny design zapewniają Gościom bardziej intymną atmosferę i zachęcają do dłuższego spędzania czasu z najbliższymi. W lokalu w CH King Cross Praga na przeszkleniach znajdują się zapraszające do środka kawowe grafiki, a w Factory Annopol jedną ze ścian zdobi klimatyczny neon Kochamy Desery. Ważną rolę odgrywają nowoczesne, szklane i drewniane przepierzenia między stolikami oraz funkcjonalne meble, w szczególności wygodne i miękkie fotele, a także zielone rośliny. Nie brakuje również nawiązań do rodzinnych tradycji, które podkreślają historyczne zdjęcia rodziny Grycanów. Nowe wnętrze jest połączeniem ponadczasowego, kameralnego stylu z nowoczesnym charakterem galerii handlowych.

W lodziarnio-kawiarniach Grycan Café można zasmakować nie tylko lodów, deserów lodowych i kaw w wielu odsłonach, ale także ciast i ciastek z własnej pracowni cukierniczej, rurek z bitą śmietaną, soków z owoców i koktajli, autorskich gofrów deserowych z mnóstwem dodatków oraz deserów w słoiczkach z owocami, polewami czy orzeszkami.

Pierwsza lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym standardzie została otwarta 2023 roku w CH Promenada w Warszawie, a w 2024 roku zrewitalizowano kolejnych kilkanaście punktów. Lokale w odświeżonej odsłonie będą pojawiały się systematycznie, zarówno w nowych lokalizacjach, jak i w ramach rewitalizacji istniejących punktów.




Źródło: Solski Communication
Fot: mat. prasowe




tagi: Grycan , lodziarnio-kawiarnia , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,