Kategorie produktów

Marka Helcom stawia na marketing

Czwartek, 20 marca 2025 HURT & DETAL Nr 03/229. Marzec 2025
Marka Helcom z mocnym marketingiem! W 2025 roku firma GreekTrade kontynuuje i poszerza działania w mediach oraz koncentruje się na spójnym i wielokanałowym marketingu: od digitalu i radia, po promocje i degustacje w sklepach.
„W naszych social mediach inspirujemy prostymi przepisami, zapraszamy do wspólnego gotowania oraz dzielenia się kulinarnymi pomysłami. Stawiamy na dalszą współpracę z zasięgowymi influencerami oraz wystawiennictwo na targach zarówno w Polsce, jak i na świecie” – przekazuje Joanna Korzonkiewicz-Kabat, Kierownik Działu Marketingu Greek Trade.



tagi: Helcom , marketing , Greek , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,