Wiadomości

107-procentowy wzrost sprzedaży Grupy Makarony Polskie

Wtorek, 10 sierpnia 2010
W lipcu 2010 r. Grupa Makarony Polskie zanotowała 107-procentowy wzrost sprzedaży w ujęciu wartościowym w kategorii dań gotowych, dżemów, sosów i konserw. W tym czasie sprzedaż tych produktów wyniosła 3.067 mln zł, w stosunku do 1.481 mln zł w analogicznym okresie 2009 r. W minionym miesiącu wzrosła również o 16% sprzedaż makaronu.

W ujęciu ilościowym sprzedaż dań gotowych, dżemów, sosów i konserw wzrosła o 159% i wyniosła 884 ton w stosunku do 341 ton w lipcu ubiegłego roku. Z kolei sprzedaż makaronu wzrosła o 8% z poziomu 3.474 ton w 2009 r., do 3.746 ton w 2010 r. W tym czasie Spółka sprzedała produkty tej kategorii za 8.136 mln zł. W analogicznym okresie ubiegłego roku sprzedaż makaronu sięgała 7 008 mln zł.

Łączna sprzedaż Grupy Makarony Polskie w lipcu 2010 r. wzrosła o 25% w ujęciu wartościowym do poziomu 11.616 mln zł, zaś sprzedaż w ujęciu ilościowym o 21% do poziomu 4 630 ton.

(Maja Święcka)

tagi: Makarony Polskie ,