W ujęciu ilościowym sprzedaż dań gotowych, dżemów, sosów i konserw wzrosła o 159% i wyniosła 884 ton w stosunku do 341 ton w lipcu ubiegłego roku. Z kolei sprzedaż makaronu wzrosła o 8% z poziomu 3.474 ton w 2009 r., do 3.746 ton w 2010 r. W tym czasie Spółka sprzedała produkty tej kategorii za 8.136 mln zł. W analogicznym okresie ubiegłego roku sprzedaż makaronu sięgała 7 008 mln zł.
Łączna sprzedaż Grupy Makarony Polskie w lipcu 2010 r. wzrosła o 25% w ujęciu wartościowym do poziomu 11.616 mln zł, zaś sprzedaż w ujęciu ilościowym o 21% do poziomu 4 630 ton.
(Maja Święcka)
tagi: Makarony Polskie ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...