W ujęciu ilościowym sprzedaż dań gotowych, dżemów, sosów i konserw wzrosła o 159% i wyniosła 884 ton w stosunku do 341 ton w lipcu ubiegłego roku. Z kolei sprzedaż makaronu wzrosła o 8% z poziomu 3.474 ton w 2009 r., do 3.746 ton w 2010 r. W tym czasie Spółka sprzedała produkty tej kategorii za 8.136 mln zł. W analogicznym okresie ubiegłego roku sprzedaż makaronu sięgała 7 008 mln zł.
Łączna sprzedaż Grupy Makarony Polskie w lipcu 2010 r. wzrosła o 25% w ujęciu wartościowym do poziomu 11.616 mln zł, zaś sprzedaż w ujęciu ilościowym o 21% do poziomu 4 630 ton.
(Maja Święcka)
tagi: Makarony Polskie ,
Perspektywa wzrostu cen w znacznym stopniu determinuje plany...
Według badania Grupy Offerista, w zeszłym roku najwięcej...
Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu w Kraft...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...